Αερομοντελιστής
Ιούνιος 26, 2017, 20:14:03 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούνιος 26, 2017, 20:14:03 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Ιούνιος 25, 2017, 15:29:01 μμ
Έπιασαν για τα καλά οι ζέστες! Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!
Μάιος 01, 2017, 11:21:09 πμ
Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!
Απρίλιος 14, 2017, 13:46:12 μμ
Καλή Ανάσταση Με υγεία και χαρά.
Απρίλιος 13, 2017, 20:32:19 μμ
Align starter πουλάει  κανείς???
Απρίλιος 02, 2017, 20:42:57 μμ
Καλό μήνα Μάρκο!! Καλό μήνα στους απανταχού μοντελιστές!!
Απρίλιος 01, 2017, 08:30:50 πμ
Καλημέρα και καλό μήνα!! Γειά Γειά
Φεβρουάριος 18, 2017, 12:02:02 μμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 11:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 11:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 22:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 22:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 03:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 01:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 01:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
μέλη
Σύνολο μελών: 3697
Τελευταίο: sherlockth
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 140360
Σύνολο θεμάτων: 4912
Σε σύνδεση σήμερα: 78
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 25
Τελευταία Θέματα
από cosmic
[Σήμερα στις 19:17:17]

από ntalikaman
[Σήμερα στις 17:08:10]

από papabill
[Σήμερα στις 13:48:34]

από panyaek
[Σήμερα στις 09:16:09]

από CrazyPilot
[Σήμερα στις 07:19:30]

από pgt397
[Σήμερα στις 01:26:45]

από ewsd
[Ιούνιος 25, 2017, 23:45:38 μμ]

από george21
[Ιούνιος 25, 2017, 23:12:46 μμ]

από italos555
[Ιούνιος 25, 2017, 18:07:39 μμ]

από pgt397
[Ιούνιος 25, 2017, 16:56:12 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Οδηγός για Esky Lama  (Αναγνώστηκε 10774 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:41:37 μμ »

Εδώ λοιπόν ακολουθεί ένας οδηγός για το τι πρέπει να κάνουμε με το που βγάλουμε το λαμάκι μας από του κουτί του και πως θα το ρυθμίσουμε. Το Lama είτε το v3 είτε το v4 είναι ένα ελικόπτερο διπλού στροφείου και επίσης ότι καλύτερο για έναν αρχάριο. Όπως πολλοί ελικοπτεράδες λένε "Όλοι με ένα λάμα ξεκινήσαμε". Πολλοί φυσικά νέοι αναρωτιούνται ποιό από τα δύο να πάρουν. Η απάντηση είναι απλή, όποιο από τα δύο σας αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά! Δεν έχουν καμία διαφορά παρά μόνο την εμφάνιση! Επίσης κάτι όχι και τόσο σημαντικό, το v3 είναι λίγο πιο νευρικό αλλά όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Τώρα ένα ακόμη θέμα που έχει προκύψει με την νέα έκδοση του lama που βγαίνει με τ/κ στα 2.4Ghz, προσωπική μου άποψη είναι πως δεν χρειάζεται τέτοια τ/κ αυτό το ελικόπτερο. Το μόνο που προσφέρει είναι παραπάνω εμβέλεια κάτι που σε αυτό το ελικόπτερο απλά δεν χρειάζεται και το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει το κόστος. Απο εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει και παίρνει! Τέλος να πω πως όλοι εδώ στην Ελλάδα πετάμε με τηλεκατευθήνσεις mode2 που το γκάζι είναι στο αριστερό χέρι, οπότε είναι λογικό να πάρουμε το λάμα με Mode2 τηλεκατεύθηνση

Τα δύο ελικόπτερα τα βλέπουμε παρακάτω:


* lama_v3_.jpeg (79.27 KB, 550x389 - εμφανίστηκε 295 φορές.)

* lama_v4_.jpeg (39.66 KB, 600x381 - εμφανίστηκε 594174 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:43:02 μμ »

Συνεχίζουμε!!! Μόλις βγάλουμε το απόκτημα μας από το κουτί του φορτίζουμε την μπαταρία μας με τον φορτιστή που παρέχεται μαζί. Μην παίξετε χωρίς να την φορτίσετε διότι υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει. Να πούμε δυό πραγματάκια για τον φορτιστή της Esky, μόλις τον συνδέσουμε στην μπρίζα ανάβει το κόκκινο (αριστερό) λαμπάκι του. Μόλις συνδέσουμε το άσπρο φισάκι της μπαταρίας στην άσπρη έξοδο που είναι για τις μπαταρίες δύο στοιχείων (θα καταλάβετε μόλις το δείτε ποια είναι, η μικρή, έχει και μία ακόμα για μεγαλύτερες μπαταρίες αλλά το άσπρο φισάκι της δικής μας μπαταρίας δεν ταιριάζει εκεί) το πράσινο (δεξι) λαμπάμι αρχίζει και αναβοσβήνει, ενώ μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση το πράσινο λαμπάκι μένει σταθερά αναμένο, αυτό είναι όλο! Έχοντας την μπαταρία να φορτίζει (το πολύ σε 2 ώρες θα φορτίσει) εμείς ελέγχουμε κάποια βασικά για την πτήση μας πράγματα.



* fortistis.jpeg (51.24 KB, 300x221 - εμφανίστηκε 4059 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:44:59 μμ »

- Κοιτάμε τις έλικες μας (blades) να είναι λίγο σφιχτά, αλλά όχι και πάρα πολυ ώστε να μπορούν να εκτείνονται με την φυγόκεντρο δύναμη της περιστροφής. Αυτό γίνεται με τις βιδούλες που τις συγκρατούν στο στροφείο, θα χρειαστείτε ένα αλλενάκι 1mm

- Κάθε μοχλός της τηλεκατεύθηνσης κάνει και μια ορισμένη κίνηση στο ελικόπτερο. Ο αριστερός μοχλός λοιπόν, όταν κινηθεί πάνω ή κάτω αυξάνει και μειώνει το γκάζι αντίστοιχα ενώ κουνόντας τον αριστερά ή δεξιά περιστρέφουμε το ελικόπτερο γύρω από τον εαυτό του. Η κίνηση αυτή λέγεται rudder. Επίσης ο δεξιός μοχλός, όταν κινηθεί πάνω ή κάτω κάνει το ελικόπτερο να πάει μπροστά η πίσω αντίστοιχα, αυτό λέγεται elevator ενώ ο ίδιος μοχλός στο αριστέρα-δεξιά κάνει το ελικόπτερο να πλαγιάζει δεξιά η αριστερά, αυτό είναι το aileron. Όλα αυτά κοιτώντας το ελικόπτερο από την ουρά του.

-Βάζουμε όλα τα τρίμερ της τηλεκατεύθηνσης στο κέντρο εκτός από αυτό του γκαζιού που πρέπει να πάει την κατώτατη θέση. Τα τρίμερ είναι οι 4 ροοστάτες που βρίσκονται δίπλα, οριζόντια και κάθετα, από τους μοχλούς (sticks) της τ/κ.

-Κοιτάμε ο κρύσταλος να είναι κάλα τοποθετημένος μέσα στην τηλεκατεύθηνση. Αν βγει εν ώρα πτήσης θα χάσετε τον έλεγχο του ελικοπτέρου.


* til.jpeg (52.81 KB, 584x600 - εμφανίστηκε 282 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:47:51 μμ »

Αφου λοιπόν η μπαταρία έχει πλέον φορτίσει, ήρθε η ώρα για τους ελέγχους πριν την πτήση και την πρώτη μας πτήση! Ενεργοποιούμε την τ/κ και βάζουμε το στικ του γκαζιού στην κατώτατη θέση. Έπειτα συνδέουμε την μπαταρία στο ελικόπτερο. Προσοχή πάντα ενεργοποιούμε πρώτα τον πομπό και μετά τον δέκτη μας. Το λαμπάκι στον 4-1 δέκτη του ελικοπτέρου μας που βρίσκεται μπροστά στη "μούρη" του αρχικά αναβοσβήνει για πολύ λίγο κόκκινο, μετά πράσινο και τέλος μένει σταθερό πράσινο. Όταν είναι σταθερό πράσινο μπορούμε πλέον να πετάξουμε, προτού όμως το κάνουμε αυτό ας κοιτάξουμε αν μερικά πράγματα είναι καθώς πρέπει:

-1ον και πολύ σημαντικό, το swasplate πρέπει να είναι οριζόντιο. Αν δεν συμβαίνει αυτό τότε το ελικόπτερο θα "χάνει" πάντα προς την κατεύθηνση της οποία γέρνει το swashplate μας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ποιο είναι το swashplate.

-Έπειτα πρέπει να κάνετε έλεγχο αν όλες οι κινήσεις των servo είναι σωστές. Δίνοντας δηλαδή aileron δεξιά το swashplate πρέπει να γέρνει δεξία. Το ίδιο ισχύει και για αριστερά. Επίσης δίνοντας elevator μπροστά ή πίσω το swashplate πρέπει να γέρνει μπρός ή πίσω αντίστοιχα. Αν κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει μπορείτε να αντιστέψετε τις κινήσεις του servo που λειτουργει αντίστροφα, χρηισμοποιώντας τα αντιστρεπτικά κινήσεων που είδαμε παραπάνω.


* swash.jpeg (67.01 KB, 550x416 - εμφανίστηκε 243 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:55:24 μμ »

Αν όλα αυτά είναι καλά, είστε έτοιμοι για την πρώτη σας πτήση! Μια πολύ καλή συμβουλή είναι να πετάτε στην αρχή και η ουρά του ελικοπτέρου να κοιτάει προς τα εσάς. Αν δεν συμβαίνει αυτό και βλέπετε την "μούρη" του ελικοπτέρου τότε οι κινήσεις στα aileron και elevator είναι αντίστροφες διότι κοιτάμε απο εμπρός το ελικόπτερο όπως κοιτώντας έναν άνθρωπο, το δικό μας δεξιά είναι το δικό του αριστερά. Αυτό μπορεί να μπερδέψει πολύ νέους πιλότους και να επιφέρει πτώσεις και σπασίματα στο ελικόπτερο!
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:57:40 μμ »

Κάτι που συμβαίνει πάρα πολύ συχνά στα lama είναι η περιστροφή της ουράς χωρίς εμείς να δίνουμε κάποια εντολή στο ελικόπτερο. Άλλωτε πιο έντονα και άλλες φορές λιγότερο. Αυτό μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικό! Για να πούμε μερικά πράγματα για τη λειτουργεία του lama για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε και να λύσουμε αυτό το πρόβλημα. Λοιπόν, το λάμα έχει 2 στροφεία, το ένα κάνει το ελικόπτερο να στρέφεται προς τα δεξιά και το άλλο προς τα αριστερά γύρω από τον εαυτό του. Όταν λειτουργούν και τα δύο ταυτόχρονα με τις ίδιες στροφές τον κάνουν και ανυψώνεται χωρίς να περιστρέφεται γύρω από των εαυτό του. Αν όμως για κάποιο λόγο κάποιο εκ των στροφείων έχει περισσότερες στροφές από το άλλο τότε το ελικόπτερο είναι λογικό να στρέφεται προς κάποια μερια. Για να διορθωθεί αυτό υπάρχει ο ροοστάτης Proportional πάνω στον δέκτη του ελικοπτέρου, που όπως προσδίδει και το όνομα του είναι η αναλογία ρεύματος που πάει στα μοτερ. Αν αυτή είναι ίση το lama πετάει απροβλημάτιστα, αν όχι περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του. Έτσι διορθώνοντας την αναλογία αυτή με την χρήση αυτού του ροοστάτη διορθώνεται και το πρόβλημα αυτό.

Επίσης αν η ουρά κάνει πολύ γρήγορες κινήσεις αριστερά δεξιά τότε απλά μειώνουμε λίγο το gain που είναι δίπλα από το Proportional.


* receiver.jpg (11.22 KB, 480x359 - εμφανίστηκε 229 φορές.)

* lama_system.jpg (54.59 KB, 620x340 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 23:58:47 μμ »

Σκέφτηκα να συνεχίσω αυτό τον οδηγό γράφοντας μερικά πράγματα για την αντιμετώπιση συνηθισμένων προβλημάτων στο λάμα.Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...


ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ...


...Το lama δίνει γκάζι αλλά δεν απογειώνεται

Συνηθισμένο φαινόμενο όταν το γρανάζια μας έχουν φαγωθεί και πατινάρουν, τα αντικαθιστούμε και επιδιορθώνεται. Επίσης μπορεί να έχουμε βάλει τα blades ανάποδα, τα Α κάτω και τα Β πάνω μιας που τα blades κάθε στροφείου είναι διαφορετικά και έτσι δεν σπρώχνει σωστά τον αέρα και δεν απογειώνεται.

Κάτι ακόμα που μπορεί να συμβεί και να έχει ως αποτέλεσμα να μην απογειώνεται το λαμάκι μας είναι αλλάζοντας τον κεντρικό του άξονα να μην έχουμε βιδώσει καλά τις βίδες του κάτω στροφείου και έτσι να περιστρέφεται ο άξονας, οι έλικες να φαίνονται και αυτές ότι περιστρέφονται αλλά στην πραγματικότητα να γλιστράνε πάνω στον άξονα με λίγες ουσιαστικά στροφές, κάτι που κρατάει το ελικόπτερο μας καρφωμένο στο έδαφος.

 Τώρα Αν δίνουμε γκάζι και δεν γυρνάνε τα μοτερ τότε έχουν χαλάσει ή τα μοτερ η το 4-1 του λάμα και δεν δίνει ρεύμα.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:03:41 πμ »

... Η ουρά του ελικοπτέρου δεν κάθεται σταθερή με τίποτα

Το έχουμε αναλύσει και πιο πάνω αυτό. Τα πιο συνηθισμένα αίτια για την περιστροφή της ουράς είναι:

Λάθος ρυθμισμένο proportional, φαγωμένο γρανάζι σε κάποιον από τους δύο ή και τους δύο άξονες, κακή κατάσταση ενός ή και των δύο μοτέρ (συνήθως τα μαμά μοτέρ του Lama θέλουν αλλαγή μετά από αρκετή χρήση), κακή κατάσταση των blades (σπασμένα λίγο είτε πολύ), και κάτι που δεν διορθώνεται είναι όταν η μπαταρία τελειώνει δεν γίνεται σωστή κατάνομή του ρεύματος στα μοτερ οπότε κάποιο δουλέυει με λίγο λιγότερες στροφές και έτσι περιστρέφεται η ουρά. Για να διορθωθεί αυτό χρειαζόμαστε καλής ποιότητας μπαταρία. Τέλος ορισμένες φορές να εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα μετά από αρκετές πτώσεις του ελικοπτέρου κάτι που κάνει το 4-1 να χαλάει σιγά σιγά.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:04:04 πμ »

...Το ελικόπτερο τρέμει όταν πετάει

Το τρέμουλο σημαίνει ότι κάτι στο στροφείο του ελικοπτέρου έχει στραβώσει. Οπότε κάνουμε έλεγχο σε όλα τα μέρη του στροφείου. Ξεκινάμε από πάνω, βγάζουμε το flybar και το κυλάμε πάνω σε μια ευθεία επιφάνεια, ένα γυαλί για παράδειγμα. Εκεί δεν θα πρέπει να κυλάει πηγαίνοντας πάνω κάτω, αν είναι ίσιο θα κυλάει άνετα και με ευκολία. Το flybar μπορούμε να το ισιώσουμε με το χέρι σε περίπτωση ανάγκης, αλλά δεν θα γίνει και σαν καινούριο. Συνεχίζοντας και έχοντας το flybar και πάλι πάνω στο ελικόπτερο, δίνουμε λίγο γκάζι στο ελικόπτερο και τέρμα rudder ούτως ώστε να περιστρέφεται μόνο ο πάνω άξονας και οι πάνω έλικες, αν το ελικόπτερο τρέμει σημαίνει πως ο πάνω άξονας είναι στραβός. Κάνουμε ξανά το ίδιο τεστ στον κάτω άξονα δίνοντας τώρα rudder από την αντίθετη πλευρά. Αν και πάλι το ελικόπτερο τρέμει σημαίνει πως και ο κάτω άξονας είναι στραβός. Τρέμουλο επίσης προκαλεί και το tracking στα blades του πάνω στροφείου που διορθώνεται ανάλογα με την περίπτωση είτε βιδώνοντας είτε ξεβιδώνοντας το ball link που ενώνει το flybar με τις πάνω έλικες.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:04:43 πμ »

... Το lama μας έπεσε

Υπάρχουν μερικές συνηθισμένες ζημιές στο λάμα μετά από πτώσεις. Όταν λοιπόν το ελικόπτερο μας πέσει ελέγχουμε τα εξής:

Τα blades φυσικά

Τους δύο άξονες με τον τρόπο που είπαμε παραπάνω, δεν στραβώνουν και πολύ συχνά, αλλά αν πέσει από ύψος παραπάνω των 2-2.5 μέτρων τότε μην ξεχάσετε να αγοράσετε και άξονες όταν πάτε για ανταλλακτικά!

Το canopy και τα landing skids (τα πεδιλάκια που προσγειώνεται) σπάνε πολύ έυκολα

Πολλές φορές ειδικά αν πρόκειται για πτώση από ύψος καταστρέφεται και η μπαταρία μας μιας που την τρυπάει ο εσωτερικός άξονας εκεί που βιδώνει με το γρανάζει και προεξέχει λίγο

Η ουρά σπάει για πλάκα και θα πρότεινα να πάρετε μια ουρά όπως αυτή εδώ για να υσηχάσετε με το θέμα της ουράς:
http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=110_161&products_id=1522

To flybar στραβώνει και πολλές φορές μπορεί να το βρείτε σε μεγάλες αποστάσεις απο το σημείο που έπεσε το ελικόπτερο ή να μην το βρείτε και καθόλου!   @##!

Αυτά από ζημιές
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:05:25 πμ »

... Το lama μου με το που απογειώνεται πάει συνεχώς προς μια ορισμένη κατεύθηνση μόνο του

Όταν συμβαίνει αυτό, τότε απλά χρειάζεται τριμάρισμα στο αντίστοιχο κανάλι. Για παράδειγμα, αν πλαγιάζει συνεχώς δεξία τότε πρέπει να δώσετε λίγο αριστερά στο τριμ του aileron. Βέβαια μπορεί να πάει και προς 2 κατευθύνσεις ταυτόχρονα, π.χ. μπροστά και αριστερά. Τότε δίνουμε λίγο πίσω τριμ στο elevator και λίγο δεξί τριμ στο aileron. Σε περίπτωση που το φαινόμενο αυτό είναι τόσο έντονο που δεν διορθώνεται μόνο με το τρίμ πρέπει να ρυθμίσουμε το ελικόπτερό μας χρησιμποιώντας και τα ντιζάκια που συνδέουν τα servo horns με το swashplate. Βιδόνωντας ή ξεβιδώνοντας αντίστοιχα πετυχαίνουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τα ντιζάκια αυτά φαίνονται παρακάτω


* ntiza_.jpeg (62.55 KB, 550x416 - εμφανίστηκε 245 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:05:57 πμ »

Κάτι πολύ σημαντικό για την σταθερότητα του lama, είναι η μπαταρία του. Επηρεάζει πολύ το κέντρο βάρους του και μπορεί να το κάνει ασταθές. Το δικό μου lama και πιστεύω πως ισχύει γενικότερα αυτό, ζυγίζει καλά την μπαταρία όταν ακουμπάει στο πίσω skid. Υπόψην είναι για το v3 αυτό. Στο v4 πρέπει να βρείτε το σημείο όπου ζυγίζει καλά και να έχετε την μπαταρία σας εκεί!   αναζητηση
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:06:43 πμ »

Θέλω να σημειώσω κάτι ακόμα, επειδή το συγκεκριμένο συμβαίνει σε πολλούς φίλους που έχουν lama και αφού έψαξα βρήκα πως διορθώνεται. Το φαινόμενο λέγεται bowl effect και είναι όταν το lama κάνει κύκλους απο μόνο του όχι γύρω από τον εαυτό του αλλά νοητούς όπως θα έκανε αν του δίναμε εμείς elevator και aileron. Το φαινόμενο αυτό λοιπόν οφείλεται είτε σε ελάχιστα στραβωμένο εσωτερικό άξονα, ίσως να μην φένεται και με το μάτι, η αν το flybar δεν μπορεί να κάνει "τραμπάλα" έυκολα. Βάζοντας λίγο λαδάκι, ελάχιστο όμως, στα πλαστικό που συγκρατεί το flybar το πρόβλημα λύνεται.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 00:10:09 πμ »

ΜΠΡΑΒΟ Νοσάκο για την ωραία παρουσίαση,

Θα ήθελα όμως να παρέμβω και να πω την δική μου άποψη σχετικά με τις διαφορές των V3 - V4.

Κατά την δική μου γνώμη ένας αρχάριος πρέπει να πάρει το V3, και εξηγώ γιατί...

τα κατά του V3 είναι :

Η εμφάνιση.... δεν είναι και το ομορφότερο, παρότι εμένα δεν με χαλάει. (έχω ένα και πετάω στο σπίτι όποτε έχω χρόνο)

Τα υπέρ είναι:

Μπορεί πανεύκολα να μεταμορφωθεί σε Extreme που είναι πολύ όμορφο
Έχει μακρύτερα σέρβο Χορν και μπορείς να το κάνεις να ακούει περισσότερο σε εξωτερικό χώρο
Τα μοτέρ του έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής γιατί είναι εκτεθειμένα και ψύχονται καλύτερα
Η μπαταρία του αλλάζει πανεύκολα με μια κίνηση, επίσης ψύχεται καλύτερα γιατί είναι ανάμεσα στα πέδιλα, και παίρνει αέρα.
Η ουρά του είναι αρκετά ελαστική και εάν σπάσει την αντικαθιστάς ευκολότερα και με μικρότερο κόστος

Τα υπέρ του V4 είναι:
 η εμφάνιση, είναι σίγουρα ομορφότερο λόγω καλύπτρας

Τα κατά είναι:
Κοντά Χορν λόγω καλύπτρας, άρα μικρές κινήσεις και απόκριση, δεν μπορείς να βάλεις μακρύτερα, βρίσκουν στην καλύπτρα
Τα μοτέρ δεν ψύχονται καλά, δεν αποβάλλεται σωστά η θερμοκρασία λόγω καλύπτρας και χαλάνε σύντομα
Η αλλαγή της μπαταρίας δεν είναι και τόσο εύκολη, πάλι λόγω καλύπτρας, επίσης η μπαταρία δεν ψύχεται τόσο καλά όπως στο V3
Εάν σου σπάσει κάπου η καλύπτρα, πρέπει να λύσεις την κεφαλή για να την αλλάξεις
και τέλος εάν υπάρχουν κάποιοι έστω και μικροί κραδασμοί, στην καλύπτρα φαίνονται έντονα και παράγεται και θόρυβος από τις ταλαντώσεις.

Τώρα εάν σας αρέσει περισσότερο το V4  εμένα μου περισσεύει...

Απλά ήθελα να συμπληρώσω με την εμπειρία μου επάνω στα Esky Lama την ωραία παρουσίαση του φίλου μας Nosakou.

Βοήθεια από τον Peterpanta, ευχαριστώ Παναγιώτη!
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.