Αερομοντελιστής
Ιούνιος 26, 2017, 20:10:08 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούνιος 26, 2017, 20:10:08 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Ιούνιος 25, 2017, 15:29:01 μμ
Έπιασαν για τα καλά οι ζέστες! Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!
Μάιος 01, 2017, 11:21:09 πμ
Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!
Απρίλιος 14, 2017, 13:46:12 μμ
Καλή Ανάσταση Με υγεία και χαρά.
Απρίλιος 13, 2017, 20:32:19 μμ
Align starter πουλάει  κανείς???
Απρίλιος 02, 2017, 20:42:57 μμ
Καλό μήνα Μάρκο!! Καλό μήνα στους απανταχού μοντελιστές!!
Απρίλιος 01, 2017, 08:30:50 πμ
Καλημέρα και καλό μήνα!! Γειά Γειά
Φεβρουάριος 18, 2017, 12:02:02 μμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 11:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 11:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 22:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 22:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 03:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 01:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 01:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
μέλη
Σύνολο μελών: 3697
Τελευταίο: sherlockth
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 140360
Σύνολο θεμάτων: 4912
Σε σύνδεση σήμερα: 78
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 29
Τελευταία Θέματα
από cosmic
[Σήμερα στις 19:17:17]

από ntalikaman
[Σήμερα στις 17:08:10]

από papabill
[Σήμερα στις 13:48:34]

από panyaek
[Σήμερα στις 09:16:09]

από CrazyPilot
[Σήμερα στις 07:19:30]

από pgt397
[Σήμερα στις 01:26:45]

από ewsd
[Ιούνιος 25, 2017, 23:45:38 μμ]

από george21
[Ιούνιος 25, 2017, 23:12:46 μμ]

από italos555
[Ιούνιος 25, 2017, 18:07:39 μμ]

από pgt397
[Ιούνιος 25, 2017, 16:56:12 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Yak 55M(Μοντέλο κατηγορίας f3p-AM)  (Αναγνώστηκε 20754 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 22:58:52 μμ »

Καλησπέρα φίλοι μου........ xamogelo
Μιας και τωρα με τις απεργίες και με το γενικό αλλαλουμ που επικρατεί,βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και για να μη πάει χαμένος αποφάσισα να φτιάξω ενα νεο μοντέλο απο depron φυσικά κατέληξα ξανα σε ενα παρόμοιο που είχα κατασκευάσει πριν λίγο καιρο.Εδω κολλάει το ''οι κακες συνήθειες δεν κόβονται...........''  poli-gelio

Αυτό βέβαια προέκυψε μετά απο πολύ σκέψη για το είδος του μοντέλου που θα φτιάξω.
Προκειται για το Yak 55M απο σχέδια του κορυφαίου κατα την αποψή μου Αυστριανού πιλότου Gernot Bruckmann που εχει καταφέρει να το βγάλει σε διάφορα χρωματικά version με αποτέλεσμα να έχω την δυνατότητα να επιλέξω όποιο μου άρεσε καλύτερα,αν και ήξερα απο την αρχή πως για να γίνει καλό συνεπάγεται πολύ δουλειά.........
Το μοντέλο είναι αυτό και επιδίωξα να το κατασκευάσω και να το βάψω ακριβώς με το original scheme οπως και ειχα κάνει στο προηγούμενο μου Yak απλώς σε άλλα χρώματα.........

Yak55M schematic
(Για το σχέδιο save στο pc και εκτύπωση σε Α0)
(13/1/2013)
edit:Διόρθωση μεγέθους και ανάλυσης εικόνας σχεδίου.


* yak1.jpg (15.22 KB, 300x202 - εμφανίστηκε 1366 φορές.)

* Photo.jpg (65.49 KB, 629x485 - εμφανίστηκε 180 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 16, 2014, 17:42:44 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:01:11 μμ »

Το προηγούμενο Yak ήταν βαμμένο στο version του 2008 και πιστεύω είχε καλό αποτέλεσμα....... xamogelo


* yak2.jpg (83.73 KB, 613x410 - εμφανίστηκε 183 φορές.)

* yak3.jpg (56.69 KB, 467x350 - εμφανίστηκε 185 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:02:41 μμ »

Το συγκεκριμένο οσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να το βρώ διαθέσιμο στην αγορα,μονο κατόπιν παραγγελείας απο Αυστρία και κατασκευασμένο με αεροτομή στο φτερό(airfoiled) και στα 95εκ. ετσι ακριβως όπως το πετάει ο συγκεκριμένος πιλότος(εξωφρενικές τιμές). ***
Το μοναδικό που είναι διαθέσιμο και σε ίδια χρώματα είναι από fancyfoam και hepf όμως με μήκος πτέρυγας 84 εκ.
Οπότε καταλαβαίνεται πως ήταν μια πρόκλιση να καταφέρω να βρω τα σχέδια και να το φτιάξω βάφωντας το στα ιδια χρώματα μιας και είναι κάτι ξεχωριστό θα έλεγα και δύσκολα το βλέπεις σε original διαστάσεις........
Το συγκεκριμένο το έχω ξαναπετάξει και φυσικα έμεινα πολύ ικανοποιημένος γι'αυτο και μπήκα στο τρυπάκι να το ξαναχτίσω.Είναι ιδανικό μοντέλο για τα πρώτα βήματα σε 3d πτήση αλλά και πιο προχωρημένο στάδιο (aeromusical κ.α)
Εδώ λοιπόν θα γίνει η παρουσίαση του μοντέλου και θα δείξω μεθόδους με τον οποίο μπορούμε να σετάρουμε σωστά ένα foamy μοντέλο έχωντας έτσι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα....... xamogelo

Το μοντέλο εχει φτιαχτεί με 3 χιλ. depron με flat αεροτομή όπως είναι και τα περισσότερα άλλωστε,και έχει ενισχυθεί με καρμπονοντιζες σε κρίσιμα σημεία για μεγαλύτερη αντοχή. pilotos
Αρχίζουμε με το κόψιμο των φύλλων


* yak4.jpg (117.16 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 184 φορές.)

* yak5.jpg (46.59 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1204 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:03:19 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:03:54 μμ »

Η διαδικασία κοψίματος πιστεύω πως πάνω κάτω ειναι γνωστή,δυστυχώς δεν έχω στην διάθεσή μου CNC κοπτικό μηχάνημα για μεγάλες ακρίβιες αλλά με λίγη υπομονή ολα γίνονται............ PALAMAKIA
Αυτό που ακολούθησε αμέσως μετά το κόψιμο ήταν η εφαρμογή των κομματίων ένα ένα για το σωστό αποτέλεσμα πριν γίνει το οτιδήποτε. δεν ξερω τιποτα
Εννοείτε πως μετά από ολα αυτά ακολουθεί το βάψιμο.Για το βάψιμο χρειάστηκαν δύο διαφορετικά χρώματα (ακρυλικά) κίτρινο (medium) και κόκκινο (medium) που είναι ελεύθερα στο εμπόριο και η βαφή έγινε με πινελάκι αφου
έχει προηγηθεί η οριοθέτηση με μαύρο μαρκαδόρο.Χρησιμοποίησα και μαύρο μαρκαδόρο για τα καρέ που είναι και αρκετά ελαφρύτερο από το ακρυλικό χρώμα.


* yak6.jpg (52.88 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1815 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:05:06 μμ »

Και με τη δυνατότητα ταχύτητας που μας δίνει το ιντερνετ έχουμε το μοντέλο βαμμένο και με ολα τα κομμάτια απλωμένα. ola kala


* yak7.jpg (57.45 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1826 φορές.)

* yak8.jpg (118.32 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 161 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:09:04 μμ »

 PALAMAKIA PALAMAKIA TRELAAAAAA


* yaka.jpg (72.05 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 928 φορές.)

* yakb.jpg (37.99 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1804 φορές.)

* yakc.jpg (57.22 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 148 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:11:04 μμ »

Μερικά κομμάτια εφαρμοσμένα για την πρώτη άποψη. xamogelo

Ουδεν σχόλιο για την κατάσταση που επικρατεί στο εργαστήριο............ TRELAAAAAA


* yak9.jpg (104.22 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 176 φορές.)

* yakd.jpg (106.68 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 162 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:12:38 μμ »

Αυτό όμως που πρέπει και ανησυχεί έναν σοβαρό κατασκευαστή τέτοιων μοντέλων που τα προορίζει για αρκετές καταπονήσεις είναι οι ενισχύσεις με δικτυώματα και καρμπονόντιζες.
Έτσι δεν υπήρχε άλλη λύση από το να παρακολουθήσω αρκετά ξένα φορα με παρόμοιες κατασκευές,πολλές φωτογραφίες και να επικοινωνήσω με αερομοντελιστές από έξω μέσω του ιντερνετικού χώρου για μια πιο καλή γενική άποψη και βοήθεια.
Από όλη αυτή την διαδικασία κατάλαβα πως εκείνοι που ασχολούνται εντατικά και αρκετές φορές μονο με τέτoιες κατηγορίες μοντέλων δεν το κάνουν ασκόπως.Είναι πολλά αυτά που μπορείς να μάθεις από τέτοιες κατασκευές οχι μόνο πτητικά αλλά και τεχνικά........ xamogelo
Η σωστή ενίσχυση δίνει πλεονέκτημα ακρίβειας γι'αυτό και έδωσα μεγάλη προσοχή σε δικτυώματα που φαίνονται:
Καταρχάς η πρώτη κόλληση που έγινε ήταν η προσθήκη ντίζας 2.5χιλ. κομμένης στην μέση για καλύτερη εφαρμογή ακριβώς στο χείλος προσβολής της πτέρυγας. ναι


* yak10.jpg (70.23 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 151 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:29:03 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:14:59 μμ »

Το αποτέλεσμα είναι πολύ σημαντικο διότι έχουμε όλο το μήκος της πτέρυγας εξαρχής και πριν ακόμα εφαρμοσθεί με την άτρακτο,ευθυγραμμισμένο γλιτώνοντας έτσι χρόνο για την στερεοποίησή της αργότερα και έχοντας πολύ πιο γερά φτερά εκεί που με τον καιρό μπορεί αν παρουσιάσουν σημάδια καταπόνησης ακόμα και χωρίς πτώσεις.
Ενα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα είναι οτι στο κέντρο της πτέρυγας και ακριβώς μετά την γραμμή που ορίζει η καρμπονόντιζα μπορεί να τοποθετηθεί το σέρβο τών ailerons με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο σταθερό,αλλά αυτό είναι κάτι που θα συζητηθεί αργότερα.  ola kala


* yak11.jpg (109.75 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:32:00 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:20:27 μμ »

Θα μπορουσα να τοποθετήσω την καρμπονοντιζα στο κέντρο της πτέρυγας για την ίδια δουλειά όπως κάνουν αρκετοί αλλά δεν θα ήταν ωραίο αισθητικά........ trelos

Αφήνουμε τα φτερά προς το παρόν και πάμε να δικτυώσουμε την άτρακτο αφού βέβαια έχουν κολληθεί όλα τα κομμάτια.Σκοπός είναι στο τέλος να έχουμε ενισχύσει το σύστημα άτρακτος-φτερά-ουραίος με τέτοιον τρόπο ώστε να μην υπάρχουν εύκαμπτα σημεία και τζόγοι.Για να δούμε αν πετύχαμε ένα καλό αποτέλεσμα θα πρέπει μετά το τέλος της κατασκευής να πιάνουμε τα δύο άκρα του οριζόντιου σταθερού ακριβώς εκεί που τελειώνει και αρχίζει το πηδάλιο,και κουνώντας το δεξιά αριστερά να ακολουθεί όλο το σύστημα χωρίς μπαλάντζο.Με αυτό τον τρόπο έχουμε πετύχει το μοντέλο να αποκτήσει περισσότερη ακριβεια σταθερότητα και ανθεκτικότητα.Όσο καλύτερα είναι ενισχυμένο με αυτό το τρόπο,τόσο καλύτερο precission πτήση θα μπορείς να κάνεις. xamogelo

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και άλλο υλικό για ενίσχυση όπως κομμάτια ντεπρόν που είναι κολλημένα διαγώνια στην ατρακτο,αλλά επίσης και νήμα με διάφορες μεθόδους συγκόλησης για το επιθυμητό αποτέλεσμα.Εγω θεωρώ σαν πιο ελαφρύ και πιο αποτελεσματικό,αν και είναι πιο ακριβός,την ενίσχυση με carbon.
Αναλυτικά χρησιμοποίησα 1.5 χιλ. καρμπονόντιζα για την άτρακτο και 2.5χιλ. για πτέρυγα και ουραίο.Το δικτύωμα αρχίζει από την αρχή του cowl και πρέπει να τερματίσει σε σημείο που είναι καλό για να συνεχιστεί μετά η ενίσχυση του ουραίου.Δηλαδή εγώ προσωπικά άρχισα με αποστάσεις 12-13 εκ. την φορά να κάνω δικτυώσεις χιαστί όπως φαίνεται και παρακάτω.Η απόσταση 13 εκ. είναι μικρή γιάυτό και χρειάστηκα αρκετό μήκος καρμπνόντιζας και πολύ δουλειά για να το τελειώσω λόγω του πλήθους που είχα να κολλήσω.Όμως η ενίσχυση αυτή είναι πλεον ικανοποιητική για πολλά ζορίσματα.Παλαιότερα σε μια άλλη τέτοια κατασκευή είχα χρησιμοποιήσει 2χιλ. καρμπονόντιζα αλλά δεν ακολούθησα τις ίδιες αποστάσεις μιας και ήταν πιο γερές οπότε και τις έκοβα σε μεγαλύτερο μήκος με το ίδιο αποτέλεσμα ξανα.
Μερικές φωτό από την διαδικασία.........


* yak13.jpg (94.84 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:37:37 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:21:08 μμ »

 pilotos pilotos


* yak14.jpg (62.78 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 156 φορές.)

* yak15.jpg (89.89 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:23:08 μμ »

Τελειώνοντας την άτρακτο πλέον πρέπει να ενισχύσουμε το οριζόντιο και κάθετο σταθερό όπως φάινεται παρακάτω.
Το δικτύωμα είναι ρόμβος και φυσικά σταθεροποιεί τον ουραίο όχι μόνο από τις επιδράσεις του αέρα αλλά και από τίς δυνάμεις κίνησης που δίνουν τα σέρβο. xamogelo


* yak16.jpg (25.16 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 158 φορές.)

* yak17.jpg (23.43 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 156 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:24:42 μμ »

Συνέχεια με φτερά.........

Το μήκος της πτέρυγας μου είναι αρκετά μεγάλο(λίγο μικρότερο από ένα μέτρο)οπότε είμουν από την αρχή αναγκασμένος να την ενισχύσω με ντίζα μπροστά το χείλος προσβολής όπως έδειξα πρίν αλλά δεν τελείωσε εδώ.
Από το κέντρο βάρους που ορίζει ο κατασκευαστής πρέπει να τραβήξουμε δύο κομμάτια ντίζας σε κάθε φτερό και να τα κολλήσουμε σε σημεία που έχουν ίση απόσταση από την άτρακτο.


* yak27.jpg (23.54 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 156 φορές.)
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:25:42 μμ »

Αρκετοί τραβάνε και ένα τριγωνικό δικτύωμα σην μέση απόσταση των ντιζών όπου η μία κορυφή καταλήγει στο φτερό για περισσότερη σταθερότητα αλλά αυτό συνήθως γίνεται σε κατασκευές που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ντίζα μπροστά στο φτερό με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να το ενισχύσουν με αυτό το τρόπο για να καταπολεμήσουν τους πολλούς τζόγους. xamogelo
Δεν νομίζω πως είναι κάτι το τρομερό η όλη διαδικασία αν και θέλει μεγάλη προσοχή στον τρόπο δικτύωσης και με μέτρο για να μήν ξεπεράσουμε και τα επιτρεπόμενα γραμμάρια......... ola kala

Τώρα για τις κολλήσεις χρησιμοποίησα αρχικά foam safe και απο πάνω έριξα εποξική 5λεπτη για καλύτερο κράτημα.Για την κόλληση των κομματιών του μοντέλου χρησιμοποίησα εποξική 30λεπτη για να έχω τον χρόνο να περάσω όλες τις επιφάνειες χωρίς να έχω το άγχος του στεγνώματος.  TRELAAAAAA
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:43:34 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
balantis20
Συντονιστής
Ανώτερο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 481


Easy to listen the music,hard flying to the music.


« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 03, 2010, 23:28:31 μμ »

Αφού τελειώσαμε με τις ενισχύσεις,τα δικτυώματα και τις κολλήσεις καιρός ήταν να εγκαταστήσουμε τους σερβομηχανισμούς.
Εγώ αποφάσισα να τοποθετήσω:
2x diamond 5g για elevator-rudder
1x hextronik 9g για aileron
Πρώτα θα αναφέρω τον τρόπο εγκατάστασης των σέρβο elevator-rudder που είναι πάνω κάτω παρόμοιος και στην συνέχεια την εγκατάσταση του σέρβο στα aileron που είναι η πιο κρίσιμη και δυσκολότερη από τις άλλες. ola kala
Αρχικά επιλέγουμε τα σημεία και σχεδιάζουμε το περίγραμμα του σέρβο για την τοποθέτηση.Το κόβουμε και το τοποθετούμε.


* yak18.jpg (67.84 KB, 533x400 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2013, 23:46:25 μμ από balantis20 » Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs

http://www.youtube.com/user/balantis20

Α.Μ.Σ.Α
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.