Αερομοντελιστής
Μάρτιος 24, 2017, 17:49:57 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάρτιος 24, 2017, 17:49:57 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Φεβρουάριος 18, 2017, 11:02:02 πμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 10:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 10:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 21:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 21:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 01:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 00:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 00:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
Δεκέμβριος 31, 2016, 22:20:22 μμ
Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και πάντα καλές προσγειώσεις!
Δεκέμβριος 26, 2016, 14:28:22 μμ
χρόνια πολλά σε όλους
Δεκέμβριος 24, 2016, 20:08:52 μμ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
Δεκέμβριος 16, 2016, 18:58:11 μμ
Καλησπέρα, χιόνια στο καμπαναριό!!!!
Δεκέμβριος 10, 2016, 08:15:44 πμ
Καλημερούδια!!!  Γειά  Γειά
Νοέμβριος 26, 2016, 08:31:09 πμ
Καλημέρα σε όλους!!  Γειά Γειά
μέλη
Σύνολο μελών: 3676
Τελευταίο: johnracing
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 138836
Σύνολο θεμάτων: 4861
Σε σύνδεση σήμερα: 146
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 12:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 38
Συνολικά: 52
Τελευταία Θέματα
[Σήμερα στις 17:49:57]

από Markhelis
[Σήμερα στις 17:17:58]

από mayros79b
[Σήμερα στις 13:23:02]

από CrazyPilot
[Μάρτιος 23, 2017, 22:26:07 μμ]

[Μάρτιος 23, 2017, 18:10:53 μμ]

από mayros79b
[Μάρτιος 23, 2017, 18:08:03 μμ]

από tsiou
[Μάρτιος 23, 2017, 16:44:59 μμ]

από mayros79b
[Μάρτιος 23, 2017, 16:18:05 μμ]

[Μάρτιος 23, 2017, 15:19:45 μμ]

από ioannispar
[Μάρτιος 23, 2017, 15:10:07 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Spartan DS760 Gyro - Οδηγός & παρουσίαση  (Αναγνώστηκε 9451 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:12:56 μμ »

Πριν από μερικές μέρες παρέλαβα στα χέρια μου το γυροσκόπιο της Spartan και σκέφτηκα να γράψω έναν οδηγό για να βοηθήσω τους μελλοντικούς αγοραστές του. Οι συστάσεις για το εν λόγω gyro είναι περιττές. Από γνώμες άλλων και φυσικά από την προσωπική μου εμπειρία πλέον με αυτό έχω να πω πως είναι απλά άπαιχτο. Και από πλευράς ευκολίας ρύθμισης και από πλευράς απόδοσης φυσικά. Συγχαρητήρια στον συμπατριώτη μας που το σχεδίασε. Πάμε λοιπόν...
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:18:00 μμ »

Μια πρώτη ματιά στο γυροσκόπιο, στο κουτάκι του και στα περιεχόμενα...


* spartan odigos (4).JPG (43.91 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 523626 φορές.)

* spartan odigos (1).JPG (46.24 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 229 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:22:14 μμ »

Ξεκινάμε λοιπόν την διαδικασία εγκατάστασης. Το σετ με τα αυτοκόλλητα που προορίζεται για την εφαρμογή του γυροσκοπίου πάνω στο ε/π αποτελείται από 3 μέρη. Ένα μαλακό αυτόκολλητο σφουγγαράκι, μία λεπτή αυτοκόλλητη ταινία και ένα τετράγωνο αστάλινο τετραγωνάκι στο μέγεθος του gyro.


* spartan odigos.jpg (54.87 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 250 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:28:02 μμ »

Όσον αφορά την εφαρμογή του γυροσκοπίου πάνω στο ελικόπτερο λοιπόν, όταν πρόκειται για μεγάλο θερμικό ελικόπτερο που παράγει πολλούς κραδασμούς, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε και τα τρία αυτά κομμάτια με την εξής σειρά:

-Κολλάμε το gyro πάνω στην λεπτή κολλητική ταινία διπλής επίστρωσης
-Κολλάμε στην άλλη της πλευρά το μεταλικό τετράγωνο
-Κολλάμε από την άλλη πλευρά το κολλητικό σφουγγαράκι το οποίο με την σειρά του στην πλευρά που απομένει το κολλάμε πάνω στο ελικόπτερο.

Έτσι λοιπόν μειώνουμε στο ελάχιστο τους κραδασμούς που φτάνουν στο gyro αυξάνοντας σημαντικά την απόδοση του.

Έαν από την άλλη πρόκειται για ηλεκτρικό ελικόπτερο μικρότερο ή ίσο με 450 μέγεθος μπορούμε απλά να χρησιμοποιήσουμε το σφουγγαράκι διπλής επίστρωσης διότι εκεί οι κραδασμοί είναι πολύ λίγοι.


* spartan odigos (6).jpg (67.08 KB, 1183x453 - εμφανίστηκε 227 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2009, 10:36:25 πμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:34:43 μμ »

Ανεξαρτήτως μεγέθους ελικοπτέρου θα πρέπει να ακολουθήσουμε μερικούς κανόνες για την εγκατάσταση του γυροσκοπίου, έτσι ώστε να αποδώσει τα μέγιστα.

1) Καλό είναι ει δυνατόν να βάζουμε το gyro σε σημείο κοντά στο κέντρο βάρους του μοντέλου
2) Θα πρέπει να απέχει λίγο από άλλους ηλεκτρονικούς μηχανισμούς και ιδίως από σέρβο
3) Καλό επίσης είναι να βρίσκεται σε θέση κατακόρυφη με τον κυρίως άξονα του ελικοπτέρου
4) Όταν πρόκειται για θερμικά μοντέλα, ποτέ δεν το βάζουμε σε μέρη που πάνε λάδια διότι αυτό μπορεί να κάνει τις κολλητικές ταινίες να ξεκολήσουν προκαλώντας μια σίγουρη πτώση.
5) Αφήνουμε περίπου 3 εκατοστά από το καλώδιο που βγαίνει από το gyro ελεύθερο έτσι ώστε το καλώδιο του να μην μεταδίδει κραδασμούς.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:38:54 μμ »

Αφου λοιπόν έχουμε το gyro πάνω στο ελικόπτερο συνεχίζουμε με την σύνδεση του και τον έλεγχο του μηχανικού μέρους του ε/π. Το gyro έχει 2 αρσενικά φυσάκια και ένα θυληκό. Το μαύρο αρσενικό πάει στο κανάλι του rudder το κανάλι 4. Το κόκκινο αρσενικό πάει στο κανάλι 5 ή gear εαν πρόκειται να ρυθμίσουμε το gain μέσω του Travel Adjust ή αλλιώς End Points του καναλιού 5 ή διαφορετικά στο κανάλι 7 που είναι το Aux αν πρόκειται το gain να ρυθμιστεί μέσω του μενού Gyro της τ/κ. Το μαύρο θυληκό φισάκι συνδέεται με το σέρβο ουράς.


* spartan odigos (7).jpg (75.06 KB, 1091x558 - εμφανίστηκε 218 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2009, 10:50:37 πμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 16:40:45 μμ »

Στο μηχανικό τώρα μέρος του ε/π. Πρέπει να γνωρίζουμε πως κανένα gyro δεν πρόκειται να λειτουργήσει σωστά αν το μηχανικό μέρος της ουράς δε δουλεύει καλά. Έτσι λοιπόν ελέγχουμε άν το tail pitch slider μας κουνιέται τελειώς ελεύθερα σε όλη του τη διαδρομή και μετά συνεχίζουμε στα υπόλοιπα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2009, 10:35:26 πμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 14:10:17 μμ »

Ξεκινάμε λοιπόν από το horn του tail servo. Με το γυροσκόπιο γυρισμένο σε rate mode διαλέγουμε την κατάλληλη θέση του horn έτσι ώστε να κάθεται στις 90 μοίρες σε σχέση με το σώμα του servo (όπως φένεται παρακάτω). Επίσης μια καλή απόσταση από το κέντρο του horn για να βάλουμε το ball link μας είναι γύρω στα 10-12 mm.


* spartan odigos (8).jpg (31.27 KB, 594x486 - εμφανίστηκε 223 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 14:27:01 μμ »

Ήρθε η ώρα να ενεργοποιήσουμε πλέον το gyro μας. Πρέπει να σημειώσω εδώ πως το Spartan DS760 λειτουργεί ΜΟΝΟ με ψηφιακά σέρβο ουράς. Μη δοκιμάσετε αναλογικό γιατί θα σας το κάψει. Μην συνδέετε σέρβο προς το παρόν και επίσης βεβαιωθείτε ότι το γυροσκόπιο υπακούει σωστά στην αλλάγη του Mode. Βάζοντας τον διακόπτη σε HH Mode πρέπει το λαμπάκι του να είναι αναμένο ενώ σε rate σβηστό. Την πρώτη φορά πρέπει φυσικά να γίνει η ρύθμιση του που αποτελείται από τα εξής βήματα:

1) Κρατάμε το στικ του rudder τέρμα αριστερά και ανοιγοκλείνουμε τον διακόπτη του gain αμέσως μετά την σύνδεση της μπαταρίας. Έπειτα το γυροσκόπιο θα πρέπει να μπει στη λειτουργία ρύθμισης του τύπου του servo. Το λαμπάκι του θα αναβοσβήνει δείχνοντας τον τρέχοντα επιλεγμένο τύπο servo.

1 flash - 1520uSec, 333Hz
2 flashes -  760uSec, 333 Hz
3 flashes -  1520uSec, 250Hz

Μπορείτε να διαλέξετε τον τύπο του σέρβο δίνοντας δεξιά ή αριστερά στο στικ του rudder μέχρι να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα σύμφωνα με τα παρακάτω:

1520uSec servos στα 333Hz
Futaba S9253 / S9254 / S9257 / S9650 / S3153 / S3154, JR 8900G /
3400G, Sanwa ERG-WRX, Airtronics 94758 / 94761, Hitec 5925MG /
6965HB, Robbe FS61BB, LogicTech 3100G

760uSec servos στα 333Hz

Futaba S9251 / S9256 / BLS251, LogicTech 6100G

1520uSec servos στα 250Hz

JR 2700G / 8700G / 810G, Sky HDS-577 / HDS-877

Μόλις διαλέξετε, ανοιγοκλείστε μια φορά τον διακόπτη του gain και γυρίστε τον πάλι σε Heading Hold mode. Το γυροσκόπιο θα αναγνωρίσει την επιλογή σας και θα ανάψει το λαμπάκι του σταθερά. Τώρα αποσυνδέστε τη μπαταρία
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 14:36:23 μμ »

Συνεχίζουμε με τη ρύθμιση αφού πλέον έχουμε διαλέξει το τύπο του servo. Συνδέεουμε πλέον το σέρβο ουράς Πριν κάνουμε όμως τα παρακάτω θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι το κανάλι του rudder είναι σωστό όσον αφορά το reversing. Όλες οι υπόλοιπες ρυθμίσεις βασίζονται σε αυτό. Για να μπούμε λοιπόν στη διαδικασία ρύθμισης, μόλις συνδέσουμε την μπαταρία ανοιγοκλείνουμε συνεχώς τον διακόπτη του gain. Μετά από αυτό το gyro θα δώσει κινήση στο tail servo και θα μπει στη διαδικασία ρύθμισης με τα εξής βήματα:

1) Gyro direction, το πρώτο βήμα της ρύθμισης. Αλάζουμε κάνοντας δεξιά ή αριστερά το στικ του rudder. Όταν το λαμπάκι του gyro είναι αναμένο είναι σε normal ενώ όταν σβήνει είναι reverse. Διαλέγουμε αυτό που θέλουμε και ανοιγοκλείνουμε μια φορά το διακόπτη του gain

2) Low limit, το ένα εκ των δύο Limits. Το tail pitch slider πλησιάζει προς την πλευρά του tail case. Χρησιμοποιώντας το στικ του rudder το πάμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο tail case χωρίς να ακούμε το σέρβο να κάνει binding (να "τσιρίζει"). Μόλις είμαστε ευχαριστημένοι ανοιγοκλείνουμε 1 φορά το διακόπτη του gain

3) High limit, το limit για την μεριά του tail rotor. Επαναλαμβάνουμε στην ουσία το πρηγούμενο βήμα κάνοντας το tail pitch slider να είναι κοντά στον tail rotor αυτή την φορά και μόλις όλα είναι καλά ανοιγοκλείνουμε πάλι το διακόπτη του gain.

Εδώ τελειώνει και αυτή η διαδικασία και πλέον το λαμπάκι του gyro είναι αναμένο σταθερά. Μπορείτε τώρα να αποσυνδέσετε την μπαταρία.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 14:43:26 μμ »

Λίγο έμεινε πλέον πριν από την πτήση με το νέο μας γυροσκόπιο. Πραγματοποιούμε έλεγχο στο κανάλι του rudder. Θα πρέπει όλα να συμφωνούν με το παρακάτω σχήμα. Για να βεβαιωθούμε ότι όλα είναι καλά, γυρνάμε το gyro σε hh mode και περιστρέφουμε το ελικόπτερο αντίθετα από τη φορά του ρολογιού. Τότε θα πρέπει το gyro να μετακινεί το tail pitch slider στην ίδια κατεύθηνση όπως αν δίναμε εντολή δεξί rudder.


* spartan odigos (9.).jpg (45.83 KB, 700x389 - εμφανίστηκε 235 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 19:56:02 μμ »

Φτάσαμε λοιπόν στην ώρα της πτήσης. Τι κάνουμε τώρα;
Σιγουρεύουμε πρώτα πως δεν υπάρχει καθόλου trim ή subtirm στα κανάλια 4 και 5. Μετά μετακινούμε το tail servo μας πάνω στην μπούμε έως ώτου να έχουμε περίπου 8 μοίρες pitch στο στροφείο της ουράς. Αυτό σημαίνει πως αν μαζέψουμε τα tail blades προς τα πάνω θα η απόσταση από τις άκρες μεταξύ τους θα είναι περίπου 2cm (όπως φένεται και στην εικόνα).

Υ.Γ: Τα παραπάνω ισχύουν για ΟΛΑ τα γυροσκόπια και ΟΛΑ τα ελικόπτερα.


* spartan odigos111 (10).jpg_thumb.png (126.33 KB, 258x400 - εμφανίστηκε 2337 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2010, 16:08:36 μμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 20:01:00 μμ »

Μετά μέσα από το κανάλι 5 ρυθμίζουμε το gain μας στο 30% για Futaba και 60% για Spektrum που θα είναι αρκετό για hover τουλάχιστο. Σηκώνουμε το ελικόπτερο στον αέρα και βρίσκουμε το σημείο του tail servo πάνω στην μπούμα στο οποίο η ουρά ισορροπεί σε rate mode. Μόλις γίνει αυτο γυρνάμε σε HH mode και προχωράμε στη ρύθμιση του gain. Η τελευταία είναι σχετικά απλή, αν η ουρά μας δεν κάνει γρήγορη κίνηση δεξιά-αριστερά (wag) τότε αυξάνουμε το gain μέχρι να έχει wag και μετά το κατεβάζουμε 1-2%. Αν έχει, τότε χαμηλώνουμε το gain μέχρι να σταματήσει και το αφήνουμε εκεί. Σε περίπτωση που έχουμε πολύ χαμηλές τιμές στο gain και έχουμε wag τότε βάζουμε το ball link της ουράς μια τρύπα πιο κοντά στο κέντρο γιατί αυτό είναι υψηλό μηχανικό gain. Αν από την άλλη είμαστε σε πολύ υψηλές τιμές στο gain Και δεν έχουμε wag βάζουμε το ball link μια τρύπα πιο έξω για να αυξήσουμε το μηχανικό gain.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2009, 21:00:14 μμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 20:24:50 μμ »

Παρακάτω φένεται πως "διαβάζουμε" το LED του γυροσκοπίου.

Ανάβει σταθερά: Heading Hold Mode

Αναβοσβήνει γρήγορα: Δόθηκε εντολή στο στικ του rudder

Σβηστό: Rate Mode

Αναβοσβήνει αργά: Συνέβη κάποιο σφάλμα, το γυροσκόπιο δεν λαμβάνει σωστό σήμα από τον δέκτη ή το στικ του rudder δεν είναι στο κέντρο.
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 20:36:54 μμ »

Μια σημαντική διαφορά του Spartan με τα άλλα γυροσκόπια που κυκλοφορούν είναι ότι μπορούμε να το προγραμματίσουμε και μέσω υπολογιστή. Παρακάτω λοιπόν θα ασχοληθούμε με το πως το ρυθμίζουμε από τον υπολογιστή. Πρώτα πρώτα πρέπει να έχουμε ένα flash link το οποίο αναλαμβάνει την επίκοινωνία του γυροσκοπίου με τον υπολογιστή και φένεται παρακάτω στην εικόνα. Έπειτα πάμε στην σελίδα http://www.spartan-rc.com/ και κατεβάζουμε το λογισμίκο ρύθμισης του DS760 και τον οδηγό για το flash link. Τα κάνουμε εγκατάσταση και τα 2 και μετά τρέχουμε το λογισμικό ρύθμισης.


* spartan odigos (3).JPG (58.37 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 253 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Σελίδες: [1] 2   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.179 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.