Αερομοντελιστής
Μάιος 28, 2018, 00:37:15 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάιος 28, 2018, 00:37:15 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Απρίλιος 08, 2018, 04:06:18 πμ
Χριστός Ανέστη!!!
Μάρτιος 26, 2018, 21:52:55 μμ
xamogelo
μέλη
Σύνολο μελών: 3768
Τελευταίο: Kasanako
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 142716
Σύνολο θεμάτων: 4948
Σε σύνδεση σήμερα: 131
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 129
Συνολικά: 133
Τελευταία Θέματα
από ΕΑΑ
[Μάιος 27, 2018, 22:18:46 μμ]

από CrazyPilot
[Μάιος 27, 2018, 20:34:57 μμ]

από Αννα
[Μάιος 27, 2018, 13:20:59 μμ]

από ounkas
[Μάιος 26, 2018, 21:04:11 μμ]

[Μάιος 26, 2018, 19:01:23 μμ]

από george21
[Μάιος 26, 2018, 18:13:51 μμ]

από Αννα
[Μάιος 25, 2018, 14:02:24 μμ]

[Μάιος 25, 2018, 00:24:54 πμ]

από Αννα
[Μάιος 24, 2018, 21:08:02 μμ]

[Μάιος 24, 2018, 12:17:02 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ξεδιπλώνοντας την Ιστορία του Αερομοντελισμού III, Μέρος πρώτο-H Γέννηση του R/C  (Αναγνώστηκε 876 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #45 στις: Μάιος 16, 2018, 12:58:58 μμ »


Windsor Model Airplane Club

Θα σταματήσουμε εδώ, όσα αναφέρουμε για τον Sir Sydney Camm, γιατί απλά το επίπεδο που φτάνει τα επόμενα χρόνια, είναι πραγματικά ασύλληπτο.
Αξίζουν μόνο συγχαρητήρια σε αυτά τα παιδιά και ιδιαίτερα σε όλους αυτούς τους ανθρώπους,
γιατί οι λέξεις που αναφέρουμε στην Ιστορία μας πολλές φορές, η αρχή των πάντων, σε σχέση με όσους σχεδίαζαν μοντέλα αλλά και με το πάθος τους για την πτήση γενικότερα, επιβεβαιώνονται συνεχώς καθώς προχωράμε.
Θα πούμε μόνο ένα για τον Camm.

Σχεδιαστής του Hawker Hurricane and Hawker Typhoon.



Δεν χρειάζεται νομίζω να πούμε κάτι άλλο εμείς. Τα λέει όλα το παραπάνω κείμενο.
Αυτοί είναι μερικοί από τους πρώτους αερομοντελιστές. Ούτε οι ίδιοι δεν φαντάζονταν πόσο ψηλά, θα τους έφτανε αυτό που αγαπούσαν τόσο. Να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν μοντέλα αεροπλάνων.

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #46 στις: Μάιος 16, 2018, 13:00:41 μμ »


Chuhachi (Tyuuhaci) Ninomiya (1866-1936)

Ο Chuhachi (Tyuuhaci) Ninomiya γεννήθηκε στις 20 Ιουνίου του 1866 και ήταν Ιάπωνας πρωτοπόρος της αεροπορίας. Μνημονεύεται για τα μοναδικά μοντέλα αεροσκαφών του,  το "Crow-type model aircraft" (Κοράκι) 1891 και το  "Jewel beetle type flyer"(Χρυσόμυγα)  1893. Σχεδίασε μια ιπτάμενη μηχανή με τρεις κινητήρες πριν τους αδελφούς Ράιτ και  παρά την τεχνική αποτυχία κατά τη διάρκεια της απογείωσης, συνέβαλε στον σχεδιασμό και την κατασκευή μοναδικών, Παγκόσμιας κλάσης αεροσκαφών της Ιαπωνίας,  μέχρι τη δεκαετία του 1930.



Το 1887 ο Ninomiya κατατάχθηκε στον Αυτοκρατορικό Ιαπωνικό Στρατό. Τον Νοέμβριο του 1889, κατά τη διάρκεια στρατιωτικών επιδείξεων, παρατήρησε την αιώρηση των κορακιών, σημειώνοντας πως δεν φτερουγίζουν. Έτσι λοιπόν εξέλιξε την ιδέα, για ένα αεροσκάφος σταθερών πτερύγων.

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #47 στις: Μάιος 16, 2018, 13:01:21 μμ »


Κατασκεύασε το πρώτο του μοντέλο το Crow-type. Αυτό ήταν επίσης το πρώτο μοντέλο αεροσκάφους  στην Ιαπωνία. Ήταν ένα μονοπλάνο, με άνοιγμα πτερύγων 45 εκατοστών. Η πτέρυγα είχε δίεδρη γωνία. Ο έλικας κινούνταν με λαστιχάκι. Το μοντέλο διέθετε οριζόντιο σταθεροποιητή στο ουραίο πτερύγιο του και κάθετο σταθεροποιητή στο μπροστινό τμήμα του. Διέθετε τρεις τροχούς ως σύστημα προσγείωσης. Στις 29 Απριλίου 1891 το μοντέλο κινήθηκε σε απόσταση 3 μέτρων προτού απογειωθεί και πετάξει για 10 μέτρα. Την επόμενη μέρα πέταξε για περίπου 36 μέτρα με χειροκίνητη απογείωση.




Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #48 στις: Μάιος 16, 2018, 13:02:26 μμ »

Τρία χρόνια αργότερα, το 1894, ο Chuhachi Ninomiya πήγε στις πρώτες γραμμές του πολέμου . Έστειλε τρεις ξεχωριστές αναφορές για την κατασκευή του αεροπλάνου του στο στρατό, οι οποίες απορρίφθηκαν. Λέγεται ότι αυτά τα σχέδια ήταν τέτοιου επιπέδου αριστείας, που προκάλεσαν  έκπληξη στους μεταγενέστερους ειδικούς της αεροπορίας. Ωστόσο δεν υπήρξε ενδιαφέρον από το στρατό και έτσι τα σχέδια του δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.

Το δεύτερο μοντέλο του ήταν το  Jewel beetle , ένα διπλάνο χωρίς ουραίο φτερό. Το κάτω φτερό  ήταν μικρότερο από το επάνω. Το μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με έλικα τεσσάρων πτερυγίων. Ο Ninomiya  απέτυχε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Στρατού και πάλι. Την περίοδο εκείνη κατασκεύαζε μόνο μοντέλα με άνοιγμα φτερών 2 μέτρων.









Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #49 στις: Μάιος 16, 2018, 13:03:40 μμ »



Είναι μακρά η πορεία του συγκεκριμένου ανθρώπου. Εμείς όμως θα σταματήσουμε σε αυτά, για την ώρα. Ας δούμε μερικές από τις κατασκευές του.






Εδώ βλέπουμε μια παραλλαγή του αρχικού σχεδίου, με περισσότερη σταθερότητα, που παρουσιάστηκε κάποια χρόνια αργότερα.

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #50 στις: Μάιος 21, 2018, 20:32:21 μμ »

Προσπαθώντας όσο γίνεται να προχωράμε χρονολογικά και πριν περάσουμε σε μια πολύ σημαντική στιγμή της Ιστορίας μας, να δούμε μερικούς ανθρώπους ακόμα, που σχεδίασαν και δημιούργησαν κάποιες, από τις πρώτες πτητικές αυτές, μηχανές.

HUREAU DE VILLENEUVE
1872

Ο Abel Hureau de Villeneuve ήταν  ερευνητής της αεροναυπηγικής , Γενικός Γραμματέας της Εταιρείας Αεροναυτιλίας (Société de Navigation Aérienne) και  εκδότης του περιοδικού L'Aéronaute . Εργάστηκε  με τους πρώτους πειραματιστές  του είδους, Alphonse Pénaud και Étienne-Jules Marey .



Ο Hureau de Villeneuve είχε προωθήσει τη χρήση ορνιθόπτερων,  με  300 πειραματικά μοντέλα,  για 25 χρόνια, από τη δεκαετία του 1860.




Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #51 στις: Μάιος 21, 2018, 20:33:31 μμ »


Το 1872 ο Μ. Jobert παρουσίασε το δεύτερο μηχανικό πουλί που σχεδίασε. Η κίνηση του γινόταν από ένα στριμμένο ελαστικό, που ήταν πιο εύχρηστο και αποτελείτο από τέσσερα φτερά που κινιόντουσαν εναλλάξ σε ζεύγη, για να παράγουν συνεχή και ομοιόμορφη πτήση και ισορροπία, όπως και τα πραγματικά πουλιά.



Αυτό το μοντέλο του, αλλά και τα υπόλοιπα τρία που παρουσίασε, πετούσαν καλά, αλλά κατανάλωναν όλη την ενέργεια τους σε λίγο χρόνο, αντίθετα με την πτήση των πραγματικών πτηνών.
Αναφερθήκαμε σε αυτό και νωρίτερα, για την ακαμψία των φτερών των μηχανών αυτών. 
Και έτσι φτάσαμε στο 1876, όπου ο Tatin κατάφερε να δημιουργήσει τα δικά του ορνιθόπτερα, πολύ πιο σταθερά και με κινήσεις που θύμιζαν τα πραγματικά φτερά.

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #52 στις: Μάιος 21, 2018, 20:34:33 μμ »

Το Mechanical Bird (L'Oiseau Mechanique) προσπάθησε να μιμηθεί την κίνηση των φτερών ενός πουλιού κατά την πτήση. Ο Pichancourt (δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για τον άνθρωπο που κατασκεύασε αυτή τη πτητική μηχανή), δημιούργησε αυτά τα μηχανήματα με έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τρόπο.


Είναι η μόνη φωτογραφία που μετά από πολύ αναζήτηση, καταφέραμε να βρούμε και σας την παρουσιάζουμε.

Ενώ άλλοι κατασκεύαζαν τεχνικά πουλιά που ήταν ικανά να πετάξουν, χρησιμοποιώντας σχετικά απλές κινήσεις, τα σχέδια του Pichancourt χρησιμοποίησαν ένα σύστημα τριών σημείων κίνησης, προκαλώντας τα φτερά των δημιουργιών του, να κάνουν μια αρκετά περίπλοκη σειρά κινήσεων.


Mechanical Bird 1889

Οι συσκευές του ήταν λαστιχένιες, εξαιρετικά ελαφρές και πολύ ικανές στην πτήση. Ένα μοντέλο με άνοιγμα φτερών 17 ίντσες (43 εκατ) έκανε πτήσεις 70 ποδιών, (21 μέτρων) και μπορούσε να φτάσει σε υψόμετρο 25 ποδιών ( 7,6 μέτρων). Υπάρχει μια φήμη, ότι ο Pichancourt κατασκεύαζε τα μηχανικά αυτά πουλιά και τα πουλούσε, αν και τα στοιχεία για αυτό, φαίνεται πως στηρίζονται σε μια διαφήμιση του 1879. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν, πως ήταν ο πρώτος κατασκευαστής τέτοιων μοντέλων, που πουλούσε τις πτητικές του μηχανές.

Ο Pichancourt πρέπει να πούμε, ότι σχεδίαζε πολύ κομψά ελαφριά ιπτάμενα μηχανήματα, ικανά να μιμούνται την κίνηση των φτερών των πτηνών, σε ένα αρκετά μεγάλο και πολύ κοντά στην πραγματικότητα, βαθμό.

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #53 στις: Μάιος 21, 2018, 20:39:51 μμ »


'A-Frame' Twin Pusher

Σε ηλικία 14 ετών, ο Donald C. Burnham κέρδισε το 1929 το βραβείο Junior Division, σε υπαίθριο διαγωνισμό που έλαβε χώρα στο Nats, του Ντιτρόιτ. Κέρδισε το ποσό των  $200 και ένα ταξίδι στον Καναδά και την Ευρώπη. Εκτός από αυτά τα προνόμια, δημοσίευσε επίσης το σχεδιασμό ώθησης, 'A-Frame' Twin Pusher,  στο βιβλίο του Carl H. Claudy το 1931.






Wimbledon Common, UK, 1908

Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #54 στις: Μάιος 21, 2018, 20:40:54 μμ »


Τα 'A-Frame' ήταν ο πρώτος επιτυχημένος τύπος μοντέλου. Το όνομα προέρχεται από το σχήμα της δομής που στηρίζει τις έλικες και τα φτερά. Ήταν σχήματα πτηνών με σταθεροποιητή που βρισκόταν μπροστά από την κύρια πτέρυγα και δεν είχε πηδάλιο. Για χρόνια, τα twin pushers ήταν η κυρίαρχη μορφή ανταγωνισμού των μοντελιστών. Το μοντέλο αυτό ανακαλύφθηκε πολύ πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο (1908) και παρέμεινε ίδιο, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '30.



Τα σκέλη του Twin Pusher είχαν το καθένα ένα μακρύ ελαστικό και δύο έλικες που περιστρέφονταν σε αντίθετες κατευθύνσεις. Τα αντίθετα περιστρεφόμενα αυτά στηρίγματα, εξομάλυναν τα προβλήματα ροπής (ροπή στρέψης). Αυτό ήταν ένα τεράστιο όφελος σε μια εποχή που όλες αυτές οι έννοιες δεν ήταν καλά κατανοητές. Τα ελαστικά, έπρεπε να είχαν μεγάλο μήκος και να είναι λεπτά, για να δίνουν μια μακρά και αργή ανάβαση. Παρόλα αυτά, τα twin pushers έπαιρναν πολύ συχνά, μεγάλο ύψος.




Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #55 στις: Μάιος 21, 2018, 20:42:46 μμ »



The Akron Model Aero Club

Αργότερα εμφανίστηκαν και άλλα A Frame από μια εταιρία, την "Mann & Grimmer" . Το ξέσπασμα του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου τον Αύγουστο του 1914, οδήγησε τον Mann το 1913, μαζί με τον Robert T. Grimmer, σχεδιαστή μοντέλων αεροσκαφών, να ιδρύσουν την εταιρία αυτή, στο Surbiton του Λονδίνου.


Mann and Grimmer, 1913


Mann Monoplane 1911
Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #56 στις: Μάιος 21, 2018, 20:43:27 μμ »





Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #57 στις: Μάιος 21, 2018, 20:56:30 μμ »

Δεν σας κρύβουμε, πως όσο πιο πολύ προχωράμε στο χρόνο, όσο πλησιάζουμε το σήμερα, τόσο μεγαλύτερη είναι η διάθεση μας, να μάθουμε ακόμα περισσότερα. Ιστορίες ανθρώπων, διαδρομές που είναι απίστευτες, ξεδιπλώνονται μπροστά μας, καθώς αρχίζουμε να αγγίζουμε την εποχή που αλλάζουν όλα.

Τι μας έμεινε να δούμε λοιπόν ακόμα ? Μόνο 120 χρόνια περίπου, χωρίζουν την Ιστορία μας, από το σήμερα. Μπορεί να μοιάζουν πολύ λίγα, όμως οι αλλαγές που υπήρξαν αυτά τα χρόνια, ήταν αυτές που μας οδήγησαν εδώ. Στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μέχρι και σήμερα, φυσικά. Και από πού θα ξεκινήσουμε, για να συνεχιστεί η Ιστορία μας? Μα φυσικά, από την πρώτη τηλεκατευθυνόμενη μηχανή.

Και είναι καιρός, να μάθουμε μερικά ακόμα πράγματα, για αυτόν τον εκπληκτικό Κύριο, που χωρίς την δική του συνδρομή, χωρίς τις γνώσεις του και το αστείρευτο πνεύμα του, γεμάτο ανησυχία και δίψα για πρόοδο, η ζωή μας, θα ήταν ίσως πολύ διαφορετική, από αυτήν που όλοι γνωρίζουμε και θεωρούμε δεδομένη, μαζί με ότι άλλο υπάρχει γύρω της.

Κάποτε, εκείνες τις εποχές, τίποτα δεν ήταν δεδομένο, έπρεπε πάντα να ψάχνεις, να προσπαθείς, να πειραματίζεσαι, να αποτυγχάνεις και στο τέλος, να τα καταφέρνεις. Κάπως έτσι, ήρθε η εξέλιξη σε όλους τους τομείς, κάπως έτσι θα γίνει και στη δική μας Ιστορία…

Και φυσικά, κάθε κλάδος έχει τη δική του εξέλιξη, για να φτάσει ένα μοντέλο να πετάξει. Δεν εξαρτάται μόνο από ένα πράγμα, είναι πολλά μαζί, που σε συνδυασμό, έκαναν πραγματικότητα, αυτό που φάνταζε τότε, αδύνατο. Όπως και τόσα άλλα, που τελικά έγιναν πραγματικότητα. Θα μιλήσουμε για όλα στην συνέχεια της Ιστορίας μας.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2018, 22:31:09 μμ από ounkas » Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #58 στις: Μάιος 22, 2018, 22:10:10 μμ »


Nikola Tesla
10 Ιουλίου 1856 - 7 Ιανουαρίου 1943   

«Δεν μ’ ενοχλεί που έκλεψαν τις ιδέες μου. Μ’ ενοχλεί, που δεν είχαν δικές τους», 



Δεν υπάρχει συνέχεια στην Ιστορία μας, αν δεν κάνουμε μια μικρή στάση, σε αυτόν τον Κύριο. Όσοι από εσάς το επιθυμούν μπορούν να προσπεράσουν την ενότητα αυτή, αλλά οφείλουμε τόσα πολλά ως Άνθρωποι, ως Κοινωνία, ως Μοντελιστές, ως Αερομοντελιστές, όπως και να το σκεφτείτε, θα είναι σωστό), σε αυτήν την αστείρευτη πηγή γνώσεων και δημιουργικότητας, που δεν υφίσταται επόμενη σελίδα, αν δεν σταματήσουμε για λίγο εδώ.

Η βιογραφία του Tesla είναι τεράστια, όπως και ότι έχει καταφέρει, σε κάθε  τομέα που έχει εμπλακεί. Δεν μας φτάνει ειλικρινά, όχι μόνο αυτή, αλλά 10 Ιστορίες, για να την παρουσιάσουμε.
Την συγκεκριμένη στιγμή, θα αναφέρουμε κάποια από τα πιο σημαντικά στοιχεία, που είναι σχετικά, με το θέμα της δικής μας αφήγησης. Αν και κατά την προσωπική, ταπεινή μου άποψη, ότι σχεδίασε, ανακάλυψε και κατασκεύασε ο Tesla, είναι απόλυτα συνδεδεμένο, με τα πάντα και φυσικά με την Γέννηση του R/C.
Ας μιλήσουμε για εκείνον και ας ξεκινήσουμε, όπως αρχίζει… ένα παραμύθι…

Μια χειμωνιάτικη μέρα, ο μικρός τότε Nikola Tesla, χαϊδεύοντας το πλούσιο τρίχωμα του γάτου του, είδε μπροστά του, μια καταιγίδα σπινθήρων κι ένα φωτεινό πεδίο. Ήταν η πρώτη του επαφή με το εκπληκτικό φαινόμενο του ηλεκτρισμού , στην μελέτη του οποίου θα αφιέρωνε ολόκληρη την ζωή του.
Ο μικρός Νίκολα κατακτήθηκε από την μαγεία του ηλεκτρισμού και δεν έπαψε να αναρωτιέται και να συγκρίνει τους σπινθήρες του γάτου με τις αστραπές στον ουρανό. Έτσι κάπως ξεκίνησαν όλα.


Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
ounkas
Συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1863



« Απάντηση #59 στις: Μάιος 22, 2018, 22:11:29 μμ »


O Νίκολα Τέσλα, γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου του 1856, (πέθανε στις 7 Ιανουαρίου του 1943)  ήταν Σέρβο-Αμερικανός, εφευρέτης, μηχανολόγος, ηλεκτρονικός μηχανικός και ένας από τους σημαντικότερους φυσικούς στην ιστορία της επιστήμης.
Μετά τη στοιχειώδη εκπαίδευσή του, συνέχισε τις σπουδές του με υποτροφίες, στο Ανώτατο Πολυτεχνικό Σχολείο του Γκρας και τις ολοκλήρωσε στο Πανεπιστήμιο της Πράγα.

Εργάστηκε ως ηλεκτρονικός μηχανικός στη Γερμανία, την Ουγγαρία και τη Γαλλία, πριν μεταναστεύσει στις ΗΠΑ το 1884
Στη Νέα Υόρκη εργάστηκε μαζί με τον Τόμας Έντισον, όπου γνώριζε από πολλές πηγές το πνεύμα και την ευστροφία του. Ο Tesla, δούλεψε για τον Έντισον, βελτιώνοντας πολλές από τις εφευρέσεις του ή φτιάχνοντας τες, εξ’ ολοκλήρου από την αρχή!

Όμως, το 1885 ο Έντισον αρνήθηκε την αμοιβή που του είχε υποσχεθεί με πολύ ενθουσιασμό στην αρχή, πιστεύοντας όμως τότε, πως δεν θα κατάφερνε να υλοποιήσει, όσα έλεγε και σκεφτόταν. Ακόμα ένας πολύ σημαντικός λόγος της απόφασης του Tesla να παραιτηθεί, ήταν και η διαφορά των χαρακτήρων και της προσωπικότητας, των δύο αυτών ανθρώπων. 

Το 1912 του απονεμήθηκε από κοινού με τον Τόμας Έντισον το βραβείο Νόμπελ Φυσικής. Ωστόσο, αρνήθηκε να το δεχτεί, θεωρώντας υποτιμητικό το γεγονός ότι θα μοιραζόταν το βραβείο με «έναν απλό εφευρέτη».


Thomas Edisson
Καταγράφηκε

" Τα λόγια μας είναι πολλά .. μα εμείς είμαστε ΄λίγοι΄ "

Ounkas...΄

http://spirit.forumgreek.com/
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.