Αερομοντελιστής
Ιούνιος 26, 2017, 20:09:32 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούνιος 26, 2017, 20:09:32 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Ιούνιος 25, 2017, 15:29:01 μμ
Έπιασαν για τα καλά οι ζέστες! Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!
Μάιος 01, 2017, 11:21:09 πμ
Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!
Απρίλιος 14, 2017, 13:46:12 μμ
Καλή Ανάσταση Με υγεία και χαρά.
Απρίλιος 13, 2017, 20:32:19 μμ
Align starter πουλάει  κανείς???
Απρίλιος 02, 2017, 20:42:57 μμ
Καλό μήνα Μάρκο!! Καλό μήνα στους απανταχού μοντελιστές!!
Απρίλιος 01, 2017, 08:30:50 πμ
Καλημέρα και καλό μήνα!! Γειά Γειά
Φεβρουάριος 18, 2017, 12:02:02 μμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 11:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 11:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 22:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 22:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 03:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 01:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 01:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
μέλη
Σύνολο μελών: 3697
Τελευταίο: sherlockth
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 140360
Σύνολο θεμάτων: 4912
Σε σύνδεση σήμερα: 78
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 29
Τελευταία Θέματα
από cosmic
[Σήμερα στις 19:17:17]

από ntalikaman
[Σήμερα στις 17:08:10]

από papabill
[Σήμερα στις 13:48:34]

από panyaek
[Σήμερα στις 09:16:09]

από CrazyPilot
[Σήμερα στις 07:19:30]

από pgt397
[Σήμερα στις 01:26:45]

από ewsd
[Ιούνιος 25, 2017, 23:45:38 μμ]

από george21
[Ιούνιος 25, 2017, 23:12:46 μμ]

από italos555
[Ιούνιος 25, 2017, 18:07:39 μμ]

από pgt397
[Ιούνιος 25, 2017, 16:56:12 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Bae Hawk (Red Arrows)  (Αναγνώστηκε 6865 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« στις: Μάιος 11, 2009, 14:44:31 μμ »

το γνωστό από την ομάδα των red arrows Bae Hawk....
μια σύντομη παρουσίαση του μοντέλου και εστίασή σε σημεία που θέλουν προσοχή,για όσους θέλουν να το
φτιάξουν.


* bae_hawk.jpg (3.33 KB, 150x112 - εμφανίστηκε 489242 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:12:05 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 11, 2009, 14:50:05 μμ »

όπως πάντα ξεκινάμε από το κουτί που περιλαμβάνει το κιτ...


* 09-05-02_22-38.jpg (129.47 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 192 φορές.)

* 09-05-02_22-53.jpg (105.67 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 176 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:12:36 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 11, 2009, 14:57:47 μμ »

το σχέδιο που είναι μέσα δεν έχει και πολλές λεπτομέρειες για μερικά σημεία
αν δεν το έχεις ξανά φτιάξει φαίνεται δύσκολο αλλά όταν το τελειώσεις  λες: θα το είχα τελειώσει στο μισό χρόνο αν ήταν ποιο ενημερωμένο το manual .....
λοιπόν η άτρακτος χωρίζεται σε δυο κυρία μέρη και αυτά σε άλλα δυο, το πίσω μέρος δηλαδή σε 2 τμήματα  και το ρύγχος επίσης.
στην πρώτη φώτο φαίνονται τα σερβο του elevator με τις προεκτάσεις των καλωδίων τους που πάνε στην μύτη,διότι εκεί θα είναι ο δέκτης.
μαζεύουμε το καλώδιο από το σερβο προς την κάτω μεριά του,για να έχουμε την ένωση με την προέκταση σε εύκολη πρόσβαση αν χρειαστεί να αλλάξουμε το σερβο.
τραβώντας δηλαδή το σερβο να βγαίνει και η ένωση.
στη  δεύτερη φώτο έχουμε τελειώσει το παζλ με τα ξυλάκια της βάσης για την μπαταριά-ες
και την κολλάμε μέσα όπως φαίνεται


* 09-05-02_23-15.jpg (120.99 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 168 φορές.)

* 09-05-05_00-17.jpg (145.73 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 163 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:23:19 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 11, 2009, 15:03:51 μμ »

όπως το πίσω είναι διαιρούμενο έτσι και το μπροστά
η διαφορά είναι ότι το μπροστά είναι ελαφρώς κολλημένο ενώ το πίσω όχι.

μέσα στο κιτ υπάρχουν τα μικρά τμήματα της βασης που πρέπει να κολληθούν σε ανάλογες θέσεις  στο εσωτερικό του ρύγχους.


* 09-05-04_23-17.jpg (115.76 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 156 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:36:31 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 11, 2009, 15:20:23 μμ »

το σχέδιο μας προτρέπει να ξεκινήσουμε πρώτα από το πίσω μέρος της ατράκτου,αλλά από όπου και να αρχίσουμε
είναι το ίδιο,αφού έτσι κι αλλιώς τμηματικά κατασκευάζεται και στο τέλος ενώνονται τα μεγάλα κομμάτια μεταξύ τους.
στην επόμενη φώτο θα δείτε τα σερβο της ουράς (elevator) τοποθετημένα και με τις προεκτάσεις τους
υπενθύμιση:
προσοχή θέλουν οι ενώσεις μεταξύ τους ,μιας και θα μείνουν μόνιμα εκεί μέσα όταν κλείσει το σώμα,ώστε αν τα τραβήξουμε έστω και από λάθος να μην ξεκουμπώσουν,γιατί μετά πρέπει να το χειρουργήσουμε και να τα ξανά ενώσουμε.επίσης προσοχή στα καλώδια των σερβο να τα μαζέψουμε κάτω από το καθένα σερβο,σε περίπτωση που
θέλουν αλλαγή να μπορούμε να φτάσουμε στην πρώτη ένωση με την προέκταση.
φαίνονται και τα καλώδια απο την προέκταση της ένωσης του esc με την μπαταριά και η προέκταση του με το
φισακι που πάει στο u-bec.
όλα αυτά καταλήγουν στο ρύγχος γιατί εκεί είναι η θέση του δέκτη


* 09-05-03_01-18.jpg (139.23 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 172 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:45:51 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 11, 2009, 15:32:43 μμ »

αφού τελειώσουμε με τις προεκτάσεις κλείνουμε το πίσω μέρος της ατράκτου
με κόλλα δυο συστατικών αλλά όχι πεντάλεπτη....μια αργού πολυμερισμού κόλλα χρειαζόμαστε γιατί είναι μεγάλα τα τμήματα και δεν προλαβαίνουμε με την 5'πτη.

δένουμε και με λίγη χαρτοταινία τα καλώδια μεταξύ τους ώστε να μην 'κολλήσουν' σκαλώσουν μέσα στο σώμα
διότι κάθε φορά που θα το γυρνάμε ώστε να το δουλέψουμε αυτά μετακινούνται.
στην επόμενη φώτο το πίσω μέρος με τελειωμένη και την ουρά.


* 09-05-04_22-56.jpg (116.94 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:49:16 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 11, 2009, 15:44:15 μμ »

προσοχή θέλουν τα δυο μέρη του elevator στην τοποθέτηση των μεταλλικών μερών που έχουν,ώστε να δίνεται η κίνηση.
μέσα στο κιτ θα βρείτε τρία χοντρά αξονακια 3χιλ σε σχήμα Γ,
το ένα είναι για τον μπροστά τροχό!!!!και τα άλλα δυο για τα πηδάλια του elevator.
αυτά,(τα πηδάλια) έχουν αντίστοιχες υποδοχές που όμως θέλουν απαραίτητα πρώτα γέμισμα με κόλλα για ενίσχυση,
μετά να μπουν τα Γ και στο τέλος έχει μικρά μπαλσινα ξυλάκια που κλείνουν κάθετα μέσα στις εγκοπές.
αν δεν γίνει αυτή η ενίσχυση,θα πάρουν πολύ τζόγο μέσα στο φοαμ τα αξονακια  με αποτέλεσμα να μην κρατάνε στο up-down.
 μεγάλη προσοχή και στους μηχανισμούς που φωλιάζουν μέσα στο σώμα της ατράκτου....
είναι δυο μαύρα τετράγωνα πλαστικά,με τρυπά για να περνάνε μέσα τα Γ και μια υποδοχή για τα σφιγγτηρακια που σφίγγουν τα Γ.
πρέπει πρώτα να τα περάσουμε και να τα σφίξουμε εκεί και μετά όλο μαζί
το πηδάλιο να πάει στην άτρακτο με καλή κόλλα.
καλό θα ήταν να αλλαχθούν και οι ντιζες στα πηδάλια με ποιο χοντρές,γιατί είναι πολύ λεπτές και στραβώνουν εύκολα.
εδώ έχω και ένα λινκ από την βελτίωση όλου αυτού του σημείου μιας και είναι πολύ ευαίσθητο και αναποτελεσματικό.
παρακαλώ πρώτα κάντε κλικ στο λινκ να δείτε τον τρόπο βελτίωσης του.
είναι απαραίτητο

http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=2301.msg17881#msg17881


* 09-05-04_22-561.jpg (87.46 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 170 φορές.)

* plastika.jpg (96.94 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 170 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 15:58:25 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 11, 2009, 15:51:08 μμ »

μετά πάμε στα φτερά,
εδώ πάλι θέλουμε προεκτάσεις και ένα χάραγμα να περάσουν τα καλώδια χωνευτά μέσα στο φοαμ.
θα δείτε ότι έχω μαζέψει το καλώδιο του σερβο έτσι ώστε όταν κολληθεί το καπάκι στο φτερό,να μπορεί να γίνει αλλαγή των σερβο σε περίπτωση που χρειαστεί.
(έτσι κάνουμε και στης ουράς τα σερβο)
φαίνονται και τα ξυλάκια σε σχήμα Π που είναι 4 (2 για κάθε φτερό) και εκεί εδραζουν οι βάσεις για της ρόδες


* 09-05-05_00-16.jpg (94.29 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 188 φορές.)

* 09-05-05_01-04.jpg (108.75 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 174 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:09:48 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 11, 2009, 15:58:29 μμ »

συνεχίζουμε με την ενίσχυση των φτερών βάζοντας carbon σωληνάκια 4χιλ
το μοντέλο είναι αρκετά μεγάλο και έτσι κρίνεται απαραίτητη...
ειδικά αν το κάνετε με πολύ δυνατό μοτέρ όπως εγώ...
(100 αρα φανα και 10 σελς μπαταρία)


* 09-05-05_02-24.jpg (138.05 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 173 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:13:36 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 12, 2009, 11:11:16 πμ »

αφού τελειώσουμε με τα εσωτερικά των φτερών,τα κλείνουμε με τα καπάκια από depron που έχει μέσα στο κιτ
και τα ενώνουμε μεταξύ τους με κόλλα 5'πτη.
φαίνονται οι έξτρα ενισχύσεις από carbon και τα ξύλα που έχει μέσα στο κιτ.
τα ξύλα είναι ζευγάρια και πάντα τα κολλάμε και στο φοαμ αλλά και μεταξύ τους.
στο ρύγχος φαίνεται και η ξύλινη βάση για τον δέκτη μπαταρία-ες κλπ...


* 09-05-05_22-09.jpg (123.32 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 173 φορές.)

* 09-05-05_22-10.jpg (124.89 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 174 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:18:23 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 12, 2009, 12:11:40 μμ »

τώρα είμαστε έτοιμοι να ενώσουμε το πίσω μέρος της ατράκτου με το εμπρός.
με αργού πολυμερισμού κόλλα σε όλα τα σημεία και μετά με χαρτοταινίες για σταθεροποίηση,έως να στεγνώσει.


* 09-05-05_22-55.jpg (114.24 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 173 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:20:04 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 12, 2009, 12:24:26 μμ »

εμείς το ντύσαμε και με αυτοκόλλητα στικ για καλύτερη ακαμψία και αεροδυναμική
αλλά και για να ξεχωρίζει από μακριά εύκολα


* 09-05-07_23-28.jpg (121.01 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 154 φορές.)

* 09-05-07_23-281.jpg (103.48 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 147 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:21:09 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 13, 2009, 14:50:27 μμ »

προσοχή θέλουν τα δυο ξύλα που περνάνε οι βίδες για να βιδώσει το φτερό
ώστε τα μεταλλικά σπειρώματα να μπουν με τη σωστή φορά.
όταν βιδώνουμε δηλαδή να καρφώνονται προς το ξύλο τα μυτερά σημεία τους.

επίσης στο σακουλάκι με τα εξαρτήματα δεν υπήρχαν τα σφιγκτηρακια που συγκρατούν
τους άξονες για τις ρόδες από την μέσα μεριά ώστε αυτές να μην πέσουν προς το έδαφος.(είναι αυτά τα τετράγωνα που φαίνονται στις φώτο)

πρέπει να κόψουμε τα πλαστικά στις βάσεις για να έχουμε πρόσβαση να τα βιδώσουμε.
τα ανακλεινομενα δεν θα ήταν και ότι καλύτερο γιατί είναι βαρύ το μοντέλο και δεν
αντέχουν στις προσγειώσεις.
τα εργοστασιακά είναι καλύτερα σε σταθερή βάση.


* 09-05-16_22-34.jpg (92.5 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 184 φορές.)

* 09-05-16_22-52.jpg (82.31 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 160 φορές.)

* 09-05-16_22-50.jpg (89.42 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 178 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:26:43 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 13, 2009, 15:13:55 μμ »

στο τέλος τοποθετούμε την φανα με το μοτέρ το esc και τη έξοδο του αέρα.(ένα διάφανο σωλήνα μεγάλης διαμέτρου)
σ΄αυτό το σημείο θέλει προσοχη η πολικότητα ώστε να σπρώχνει τον αέρα προς τα πίσω και όχι να τον ρουφάει.
αν δούμε ότι δεν παίρνει τον αερα από τους αεραγωγούς για να τον σπρώξει πίσω τότε αλλάζουμε μεταξύ τους τα 2 από τα τρία καλώδια του μοτέρ.
επίσης πρέπει να κοπεί ελαφρώς το σημείο που έρχεται σε επαφή ο σωλήνας με την φανα
για να μπορούν να βγουν τα καλώδια έξω,του μοτέρ με τη σύνδεση για το esc.
εκεί που θα κοπεί πρέπει μετά αφού ενώσουμε τα φυσακια να τον κολλήσουμε τον σωλήνα για να μην ξεφεύγει ο αέρας έξω από αυτόν και χάνεται μέσα στο σώμα της ατράκτου.
έτσι θα χάνει την πίεση και την ώση.


* 09-05-16_21-32.jpg (108.71 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 178 φορές.)

* 09-05-16_21-33.jpg (119.62 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 185 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:35:24 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Giannis Zeteko
Γενικός συντονιστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7398


θυμήσου,..αν δεν θες να προκαλείς κινήσου αθόρυβα


WWW
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 13, 2009, 15:16:44 μμ »

μετά από όλα αυτά το μόνο που μένει είναι να αρχίσουμε τις ρυθμίσεις για το
σεταρισμα.
και το ζύγισμα του μοντέλου αφού βάλουμε μέσα και όλα τα ηλεκτρονικά-μπαταρίες.

καλή επιτυχία και καλές πτήσεις ναι
στις φώτο βλέπετε έτοιμο και κλειστό το σημείο πρόσβασης στην φανα,
και όλο το μοντέλο έτοιμο.

Ευχαριστώ τον Στέφανο 106 για την βοήθεια και την προμήθεια των αυτοκόλλητων
Στέφανε.... Ευχαριστώ


* 09-05-16_23-531.jpg (110.97 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 178 φορές.)

* 09-05-16_23-53.jpg (131.53 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 152 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2009, 16:37:59 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.153 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.