Αερομοντελιστής
Φεβρουάριος 27, 2017, 08:44:31 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Φεβρουάριος 27, 2017, 08:44:31 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Φεβρουάριος 18, 2017, 11:02:02 πμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 10:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 10:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 21:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 21:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 01:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 00:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 00:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
Δεκέμβριος 31, 2016, 22:20:22 μμ
Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και πάντα καλές προσγειώσεις!
Δεκέμβριος 26, 2016, 14:28:22 μμ
χρόνια πολλά σε όλους
Δεκέμβριος 24, 2016, 20:08:52 μμ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
Δεκέμβριος 16, 2016, 18:58:11 μμ
Καλησπέρα, χιόνια στο καμπαναριό!!!!
Δεκέμβριος 10, 2016, 08:15:44 πμ
Καλημερούδια!!!  Γειά  Γειά
Νοέμβριος 26, 2016, 08:31:09 πμ
Καλημέρα σε όλους!!  Γειά Γειά
μέλη
Σύνολο μελών: 3665
Τελευταίο: Panami
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 138251
Σύνολο θεμάτων: 4858
Σε σύνδεση σήμερα: 123
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 12:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 90
Συνολικά: 98
Τελευταία Θέματα
[Σήμερα στις 00:34:58]

[Σήμερα στις 00:21:47]

[Σήμερα στις 00:14:31]

[Σήμερα στις 00:09:16]

από SV 1 BTA
[Σήμερα στις 00:05:10]

από patelis
[Σήμερα στις 00:04:16]

από mayros79b
[Φεβρουάριος 26, 2017, 23:02:01 μμ]

από ntalikaman
[Φεβρουάριος 26, 2017, 15:48:27 μμ]

από salamander
[Φεβρουάριος 26, 2017, 12:35:28 μμ]

από mayros79b
[Φεβρουάριος 26, 2017, 11:53:00 πμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Οδηγός ρυθμίσεων της Futaba 7c για το BELT CP  (Αναγνώστηκε 10055 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 23:15:55 μμ »

Ο παρακάτω οδηγός θα φανεί πολύ χρήσιμος σε όλους όσους έχουν μια Futaba 7c (πιθανόν να ισχύει και για τις 6άρες της Futaba) και το ελικόπτερο Belt Cp. Ο οδηγός είναι χωρισμένος σε βήματα και είναι καλό να ακολουθήσει κανείς αυτή τη σειρά για το σετάρισμα της τηλεκατεύθηνσης.

Ξεκινάμε παραθέτοντας μια εικόνα της τηλεκατεύθηνσης γράφοντας ποιο είναι το κουμπί dial (μιας που όλα τα άλλα γράφουν το όνομα τους)


* TK.jpg (93.32 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 290 φορές.)

* belt futaba.jpg (84.07 KB, 504x319 - εμφανίστηκε 608179 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2008, 10:00:23 πμ από coolvag » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 23:21:23 μμ »

Το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να μπούμε στο κεντρικό μενού, κρατώντας για λίγο πατημένο το κουμπί Mode/Page. Το κεντρικό μενού φένεται στις παρακάτω εικόνες


* Main_Menu.jpg (93.66 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

* Main_Menu2.jpg (91.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 256 φορές.)

* Main_Menu3.jpg (95.89 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 259 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2008, 23:34:22 μμ από Nosakos » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 23:22:01 μμ »

...


* Main_Menu4.jpg (96.57 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 232 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 23:33:09 μμ »

Πρώτα απο ολα θα δημιουργήσουμε ενα νεο μοντέλο στην μνήμη της τ/κ μας και θα το ονομασουμε πχ. BELT

Δεύτερο θα χρειαστεί να κάνουμε Reverse τα κανάλια 1,3 και 4. Αυτό γίνεται πολύ εύκολα από το υπομενού Reverse, που φένεται στην εικόνα παρακάτω.
Οπως κοιτάμε το ε/π μας απο πισω, τα κανάλια με τα σερβο είναι τα εξής: πρώτο δεξιά σέρβο ειναι και συνδεουμε στον δέκτη στο καναλι 1 aileron, το μπροστά σέρβο στην μύτη του ε/π ειναι το 2 elevator, το αριστερά σέρβο ειναι το 6 pitch.


Το τρίτο μας μέλημα, είναι να ορίσουμε τον τύπο του swashplate στην τηλεκατεύθηνση. Υπάρχουν πολλοί τύποι swashplate, μπορούμε εύκολα μέσα στο manual της τηλεκατεύθηνσης μας να βρούμε τι τύπου swashplate έχουμε. Πιο συγκεκριμένα, το belt cp έχει swashplate HR3 για την τηλεκατεύθηνση. Πάμε λοιπόν στην επιλογή Parameter περιστρέφοντας το κουμπι DIAL και "μπαίνουμε" στο υπομενού Parameter πιέζοντας το ίδιο κουμπί προς τα μέσα και διαλέγουμε στο TYPE την επιλογή HR3, επιβεβαιώνουμε την επιλογή αυτή και γίνεται πλέον η αλλαγή στην τηλεκατεύθηνση. Οποτε έπειτα πηγαίνουμε προς τα κάτω στην επιλογή Swash περιστρέφοντας και πάλι το κουμπι DIAL και "μπαίνουμε" στο υπομενού Swash πιέζοντας το ίδιο κουμπί προς τα μέσα. Κάνοντας όλα αυτά θα δούμε την παρακάτω οθόνη στην τηλεκατεύθηνση. Αλλάζουμε εδώ τις τιμές του AILERON και του PITCH σε -60% και πατάμε το κουμπί END.


* Reverse.jpg (80.08 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 259 φορές.)

* Swashplate.jpg (87.78 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 228 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:40:07 πμ από coolvag » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 00:03:33 πμ »

Συνεχίζοντας, επιστρέφουμε στο κεντρικό μενού και πάμε μετά στην επιλογή D/R, EXPO. Εκεί θέλουμε να βάλουμε EXPO στο κανάλι 1 και στο κανάλι 2 που είναι τα Aileron και Elevator αντίστοιχα. Αρχικά βέβαια πρέπει να πούμε πως το EXPO κάνει τις κινήσεις των servo πιο ήπιες κοντα στο κέντρο των κινήσεων του στικ και κατα δεύτερον πρέπει να πούμε ότι το EXPO ενεργοποιείται απο εμάς εφόσον το θέλουμε με τη χρήση ενός από τους διακόπτες της τηλεκατεύθηνσης. Ρίξτε μια ματιά στην εικόνα παρακάτω μιας που αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τα επόμενα. Βλέπτε λοιπόν την πρώτη επιλογή που γράφει SW. Εκεί θα ορίσετε τον διακόπτη της αρεσκείας σας για το EXPO. Μετά από αυτό θα επιλέξετε τα AIL και ELE προσέχοντας την θέση από το τριγωνάκι δίπλα τους. Αν το τριγωνάκι είναι επάνω δίπλα από το όνομα του καναλιού σημαίνει ότι το EXPO θα ενεργοποιείται όταν είναι ο επιλεγμένος διακόπτης στην πάνω θέση ενώ αντίθετα όταν είναι κάτω θα ενεργοποιείται όταν είναι κάτω ο διακόπτης. Στην παρένθεση πιο δίπλα φαίνεται η τρέχουσα θέση του επιλεγμένου διακόπτη, πάνω ή κάτω. Γνωρίζοντας όλα αυτά λοιπόν βάζουμε EXPO -20% στα δύο αυτά κανάλια.


* DR-Expo.jpg (88.16 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 229 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 00:14:42 πμ »

Στη συνέχεια θα πάμε στο μενού E.POINT και εκεί μπορούμε να κάνουμε πιο μικρές τις κινήσεις των servo μας σε όποιο κανάλι θέλουμε. Προτείνεται για το Belt cp να κάνουμε λίγο μικρότερες τις κινήσεις της ουράς που είναι το κανάλι 4 οπότε πάμε στο κανάλι 4 και κάνοντας δεξιά η αριστερά το στικ βλέπουμε ένα βελάκι να πάει στο αντίστοιχο END POINT και μετά μπορούμε να το μειώσουμε. Μια καλή τιμή είναι 85% και στις δύο κινήσεις του στικ. Βέβαια εδώ θα μπορούσαμε να βάλουμε 120% και στις δύο κινήσεις του στικ και μετά τα βάλουμε EXPO στην ουρά γύρω στο 20%. Όλα αυτά εξαρτώνται στο τι βολεύει καλύτερα τον καθένα μας και τον τρόπο πτήσης μας


* Epoint.jpg (87.88 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 221 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 00:30:11 πμ »

Και προχωράμε στα τελευταιά κομμάτια της ρύθμισης που είναι και τα πιο δύσκολα. Θα πρέπει σε αυτό το στάδιο να ρυθμίσουμε το Throttle curve ή ελληνιστί καμπύλη γκαζιού. Παμε λοιπόν στο TH-CRV(N) και βάζουμε τις εξής τιμές:

P1 - 0%
P2 - 22%
P3 - 45%
P4 - 70%
P5 - 85%

Φυσικά η επιλογή των χαμηλών σχετικά στροφών γίνεται για λόγους αυτονομίας, για παράδειγμα με τον τρόπο αυτό με μια μπαταρία στα 2200mah θα πετάμε για περίπου 12 λεπτά.


* Throtle_Curve.jpg (83.35 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 218 φορές.)

* Throtle_Curve2.jpg (77.45 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 223 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:22:24 πμ από coolvag » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:05:38 πμ »

Τελευταίο βήμα για την ρύθμιση μας είναι το Pitch curve η αλλιώς καμπύλη βήματος. Ξεκινάμε! Βάζουμε στο σημείο (μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο σημείο είματε ανεβοκατεβάζοντας στο στικ του γκαζιού, ένα βελάκι θα εμφανιστεί και θα δείνει σε ποιο σημείο είμαστε) P1 0% μοίρες. Έπειτα μετράμε με το πιτσόμετρο μας την κλίση στις έλικες. Θα πρέπει να είναι -3.5 μοίρες. Αν αυτό δεν συμβαίνει μπορούμε να βιδώσουμε ισόποσα και τα 3 ντιζάκια (μπορείτε να τα δείτε παρακάτω στις φωτογραφίες) που κρατάνε το swashplate από τα servo. Για παράδειγμα 2 πλήρεις περιστροφές και τα 3. Προσοχή να τα βιδώσετε με ίδιο αριθμό περιστροφών. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία ούτως ώστε να πάρουμε -3.5 μοίρες στο σημείο P1. Στο σημείο αυτό να πούμε πως στο Belt cp για να πάρουμε σωστή μέτρηση από το πιτσόμετρο πρίν μετρήσουμε κάνουμε μερικές φορές πάνω κάτω "τραμπάλα" το flybar μας, μετά το αφήνουμε ισορροπημένο στη μέση και μετά μετράμε.

Συνεχίζουμε πηγαίνοντας στο σημείο P3 και εκεί βάζουμε τόσο ποσοστό ώστε μετρώντας με το πιστόμετρο και έχοντας στην μέση το γκάζι να πάρουμε 5 ή 5.5 μοίρες. Έπειτα κάνουμε το ίδιο και με το σημείο P5, το οποίο είναι το τέρμα γκάζι. Έχοντας λοιπόν το γκάζι στο τέρμα βάζουμε το ανάλογο ποσοστό έτσι ώστε να έχουμε 10 μοίρες στη μέτρηση με το πιτσόμετρο.

Τέλος για τη ρύθμιση των σημείων 2 και 4 ακολουθούμε την ακόλουθη διαδικασία:
Θα πάρουμε ως παράδειγμα το σημείο 2 και αντίστοιχα ρυθμίζεται και το σημείο 4. Για το σημείο 2, αθροίζουμε τα ποσοστά των σημείων 1 και 3, βγάζουμε αποτέλεσμα π.χ. 50%. Το διαρούμε δια 2 και το αποτέλεσμα μπαίνει ως ποσοστό στο σημείο 2. Αυτό γίνεται για να είναι γραμμική η αύξηση του βήματος.

Τέλος να παραθέσω ένα link που θα σας βοηθήσει σίγουρα πάρα πολύ στη ρύθμιση του pitch curve.
http://www.youtube.com/watch?v=CYUZE5oWT-w



* Pitch_Curve.jpg (80.48 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 252 φορές.)

* Pitch_Curve2.jpg (76.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 244 φορές.)

* Ntizakia.jpg (53.94 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 298 φορές.)
Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:16:58 πμ »

Επίσης καλό είναι να ενεργοποιήσουμε και το Throttle hold που υπάρχει στο Advanced menu. Για να μπούμε στο μενού αυτό πατάμε μία ακόμη φορά το κουμπί Mode/Page αφού έχουμε μπεί στο κεντρικό μενού. Έπειτα πάμε στην επιλογή TH-HOLD και βλέπουμε το μενού στη φωτογραφία παρακάτω. Βάζουμε το INH (Inhibited) στη θέση ON και έτσι ενεργοποιούμε το TH-HOLD και αυτομάτως είναι στο διακόπτη E.


* Throtle_Hold.jpg (68.53 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 248 φορές.)

* Advanced_Menu.jpg (60.2 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 230 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:26:08 πμ από coolvag » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:22:00 πμ »

Κλείνοντας να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο Coolvag που με βοήθησε να δημιουργήσω αυτόν τον οδηγό και να σετάρω και το δικό μου Cp Belt. Να σαι καλά Βαγγέλη.

Καλή επιτυχία σε όλους όσους θα σετάρουν την τηλεκατεύθηνση τους!!!  αναζητηση

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις εχουν να κάνουν με την αλλαγή της μαμίσιας τηλεκατεύθυνσης με την futaba!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:43:12 πμ από coolvag » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
Nosakos
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1540

Sponsored by Duke, μέχρι και πιστολάκι δίνει!


« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 01:55:32 πμ »

Ο παραπάνω οδηγός δεν αναφέρει ρύθμιση γυροσκοπίου με την τηλεκατεύθυνση, διότι έγινε σε ελικόπτερο με Futaba GY240. Στην περίπτωση που έχουμε γυροσκόπιο με ρύθμιση του GAIN από την τ/κ όπως το GY401 τότε συνδέουμε το άλλο φισάκι του γυροσκοπίου στο κανάλι 5 και χρειάζονται μερικές ακόμα ρυθμίσεις για να λειτουργήσει...

για να δείτε τις ρυθμίσεις του 401 gyro Futaba κάντε κλίκ στο λίνκ που ακολουθεί:

http://www.aeromodelistis.gr/smf/index.php?topic=144.0
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2008, 13:54:54 μμ από Giannis Zeteko » Καταγράφηκε

Invert και ας χορεύουν τα δάχτυλα Macarena!
submarine1981
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343

το ελικοπτερο πρεπει να κινεζοφερνει!!


« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 17:56:39 μμ »

ΑΞΙΟΙ!!! ΑΞΙΟΙ!!! ΑΞΙΟΙ!!!....ΜΠΡΑΒΩ ΣΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Σιγουρα θα βοηθησετε παρα πολυ κοσμο με αυτες τις ρυθμησεις. Εγω προσωπικα ταλεπορίθηκα σε μεγαλο βαθμο με πολλες πτωσεις μεχρι να καταφερω να το ρυθμισω το ελικοπτερο....μεχρι που σκεφτομουν να παρω αλο ελικοπτερο νομιζωντας οτι εχει προβλημα το δικο μου. Θα δειτε και την υπογραφη μου το τι γραφει το οποιο δεν το εγγραψα τυχαια.  Ας ειναι καλα ο φιλος Ζετεκο για την υπομονη του που με εχει βοηθήσει παρα μα παρα πολλες φορες ειτε στο σεταρισμα του ελικοπτερου ειτε και σε αλα θεματα πανω στο μοντελισμο αφιερωνοντας χρονο πανω στο μοντελο μου και οχι στα δικο του, που ο σκοπος του να παει στο ΣΕΦ ειναι να πεταξει ο ιδιος και να ευχαρηστιθει πτηση και οχι να ασχοληται με τα προβληματα μου,και τις γκρινιες μου(Σευχαρηστω πολυ Γιαννη) και ενα μεγαλο ευχαριστω στον Βαγγελη coοlvag που αυτος αποτελιωσε το σεταρισμα στο belt και το τελιοποιησε.   Για να φτασω ομως σε αυτο το σημειο πραγματικα περασα τα πανδυνα με πτωσεις,ταλαιπορια,και απογοητευσεις.
Πιστευω οτι αυτο που φτιαξατε για την futaba για το belt cp ειναι οτι καλυτερο...με λιγα λογια και με σημαντικα αποτελεσματα στο μοντελο.  (Μακαρι να ηταν τοτε το site με αυτον τον οδηγο να γλυτωνα ολα αυτα που περασα.... ΜΑΧΗ @##! PEFTOOO τείχο κυνηγός κλάμα αυτοκτονία ψαλμός (τα σχηματακια δηλωνουν το τι τραβιξα μεχρι να πεταξει το belt λυπημένος)

Μπραβω σας! PALAMAKIA χορός

Ευγενιος
Καταγράφηκε

Ju-87 Stukas
Τ-REX 500
coolvag
Διαχειριστής
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4101


Ευάγγελος Κουλάδης


« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 10, 2008, 08:50:46 πμ »

Ευχαριστούμε Ευγένιε,
εξάλου αυτο ειναι το πιστευω μας, ολης της παρέας να μεταφέρουμε τις γνώσεις μας!!!!!!

Ο Αερομοντελιστής.gr μπορεί να ξεκίνησε απο την παρέα του Σεφ, αλλα ειναι για ολο τον κόσμο, φαντάσου ο Νοσακος ειναι απο θεσσαλονίκη, και ειναι νεος στο ε/π, του, το εφτιαξα ολο αυτο απο το skype και εκείνος  εφτιαξε στο φορουμ μας αυτόν τον οδηγό τι πιο ωραίο, ο ενας με τον αλλον, αυτο καναμε και κανουμε στην αλάνα μας , μόνο που τώρα εχουμε φωνη και πέρα απο αυτη.

Ετσι λοιπόν Ο Αερομοντελιστής.gr ειναι πιά ολονών μας  @##! *** *** *** Υποκλίνομαι Υποκλίνομαι
Καταγράφηκε

Proud Admin of Aeromodelistis.gr.com
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το aeromodelistis.gr προκαλεί εξάρτηση... xamogelo
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 10, 2008, 15:50:27 μμ »

Μπράβο !!!

Πολύ καλή παρουσίαση !!!

Εκτός από την καλή παρέα, την φιλία τα πειράγματα, και τα αστεία...
τελικά αποδεικνύεται πως οι χαβαλέδες του ΣΕΦ, (Εμείς δηλαδή) όταν πρέπει είναι
σοβαρότεροι από τους υπόλοιπους σοβαροφανείς ... και βοηθούν τους πάντες
με την καρδιά τους...

Λαμπρότατο παράδειγμα, ο Cool, ο Zeteko, και όλοι οι υπόλοιποι !!!  Υποκλίνομαι

Τώρα πια δεν θα μας φιμώσει κανείς !!!  οχι
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
spak73
Aeromodeller
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 812


"Είναι kill απο ώρα"


WWW
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 10, 2008, 15:56:53 μμ »

Ετσιι - έτσιι  !!  PALAMAKIA
Καταγράφηκε

Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar / Alleycat 17" / BluBaby 33" / Dualsky Hornet 460 / DJI Phantom 3 Advanced / Mobius camera /...
Σελίδες: [1] 2   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.152 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.