Αερομοντελιστής
Αύγουστος 17, 2017, 14:25:24 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Αύγουστος 17, 2017, 14:25:24 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Ιούνιος 25, 2017, 15:29:01 μμ
Έπιασαν για τα καλά οι ζέστες! Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!!
Μάιος 01, 2017, 11:21:09 πμ
Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!
Απρίλιος 14, 2017, 13:46:12 μμ
Καλή Ανάσταση Με υγεία και χαρά.
Απρίλιος 13, 2017, 20:32:19 μμ
Align starter πουλάει  κανείς???
Απρίλιος 02, 2017, 20:42:57 μμ
Καλό μήνα Μάρκο!! Καλό μήνα στους απανταχού μοντελιστές!!
Απρίλιος 01, 2017, 08:30:50 πμ
Καλημέρα και καλό μήνα!! Γειά Γειά
Φεβρουάριος 18, 2017, 12:02:02 μμ
Kαλημερούδια στην Παρεα
Ιανουάριος 28, 2017, 11:37:18 πμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα!!!  Γειά  Γειά
Ιανουάριος 21, 2017, 11:14:05 πμ
Καλημερούδια
Ιανουάριος 09, 2017, 22:27:55 μμ
Τώρα χιονίζει μέσα στην Αθήνα.
Ιανουάριος 07, 2017, 22:39:27 μμ
πω πω κρύο!!
Ιανουάριος 01, 2017, 03:06:46 πμ
Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά Χαμόγελο
Ιανουάριος 01, 2017, 02:06:08 πμ
Καλή χρονιά σε όλους :-)
Ιανουάριος 01, 2017, 01:24:23 πμ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ιανουάριος 01, 2017, 01:03:29 πμ
Καλή Χρονιά με Υγεία
μέλη
Σύνολο μελών: 3709
Τελευταίο: Pridezero
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 140702
Σύνολο θεμάτων: 4917
Σε σύνδεση σήμερα: 64
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 20
Τελευταία Θέματα
από Pridezero
[Σήμερα στις 07:14:40]

από ant1971
[Σήμερα στις 00:34:45]

από Cupra313
[Αύγουστος 16, 2017, 18:26:09 μμ]

από CrazyPilot
[Αύγουστος 16, 2017, 17:56:43 μμ]

από SV1COD
[Αύγουστος 15, 2017, 23:24:40 μμ]

από Markhelis
[Αύγουστος 15, 2017, 12:46:15 μμ]

από george21
[Αύγουστος 15, 2017, 11:31:48 πμ]

από ant1971
[Αύγουστος 11, 2017, 15:00:35 μμ]

από Owl
[Αύγουστος 11, 2017, 13:47:40 μμ]

από bouzx6r
[Αύγουστος 11, 2017, 03:13:45 πμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: FUTABA GY-401 Πώς ρυθμίζεται...  (Αναγνώστηκε 14704 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:14:40 μμ »

Ρύθμιση γυροσκοπίου Futaba GY401

Αφορμή αυτού του θέματος είναι να καταλάβουμε πώς ρυθμίζεται το γυροσκόπιο  Futaba GY401. Παρότι το θέμα αναφέρεται στη διαδικασία ρύθμισης του GY401 τα γραφόμενα μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλα γυροσκόπια τύπου Heading Hold.
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:17:27 μμ »

Γενικά

Το 401 είναι από τα πλέον διαδεδομένα γυροσκόπια της αγοράς, και αποδεδειγμένα ικανό να κρατά σταθερή σαν “Βράχο” την ουρά του ηλεκτρικού ελικοπτέρου.
Με το μικρότερο αδερφό του GY-240, έχει μερικές βασικές διαφορές. Το GY401 έχει την ικανότητα να αλλάζει την κατάσταση λειτουργίας του από  AVCS σε  normal με εντολή από την τηλεκατεύθυνση, ενώ στο GY-240 πρέπει η ρύθμιση να γίνει επάνω στο γυροσκόπιο, ένα ακόμα αρνητικό του GY-240 είναι ότι δεν διαθέτει ψηφιακή ρύθμιση των ορίων κίνησης του σέρβο που οδηγεί. Για την ρύθμιση αυτή απαιτείται η αλλαγή της απόστασης του Ball στο horn από τον άξονα του σέρβο. Όσο πιο κοντά στον άξονα του σέρβο τόσο μικρότερη διαδρομή.
Άλλη βασική διαφορά τους είναι ότι το GY-401 έχει αυξημένο frame rate, δηλαδή η δειγματοληψία θέσης και η οδήγηση του σέρβο γίνονται γρηγορότερα κάτι που ευνοεί την χρήση γρήγορων ψηφιακών σέρβο.


* 240_1.JPG (26.88 KB, 620x213 - εμφανίστηκε 276 φορές.)

* 401_1.JPG (26.12 KB, 622x213 - εμφανίστηκε 275 φορές.)

* Horn1.JPG (14.91 KB, 500x355 - εμφανίστηκε 254 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:24:29 μμ »

ΠΡΟΣΟΧΗ !   στομαανοιχτό  Εάν στο GY-401 έχετε επιλέξει  “DS Mode” Ψηφιακό Σέρβο, και χρησιμοποιήσετε αναλογικό τότε
το μοτέρ του σέρβο θα καεί.  ψαλμός

Η διαφορά κόστους ανάμεσα στα δύο αυτά σέρβο είναι μικρή, η αγορά του GY-401 θεωρείται συμφέρουσα, και ποτέ δεν πρόκειται να μετανιώσετε για την επένδυση αυτή αφού το γυροσκόπιο μπορεί να λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα σε πολλά είδη και μεγέθη ελικοπτέρων.


* DS.JPG (11.13 KB, 321x252 - εμφανίστηκε 242 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:30:39 μμ »

Έλεγχος του μηχανικού μέρους της ουράς πριν την ρύθμιση

Εάν το σύστημα της ουράς δεν κινείται ομαλά και χωρίς εμπλοκή, τότε τον καλύτερο συνδυασμό γυροσκοπίου με ψηφιακό σέρβο να χρησιμοποιήσετε το αποτέλεσμα θα είναι απογοητευτικό. Βγάλτε το linkage Rod από το ball του σέρβο και κινήστε το με το χέρι σας εμπρός – πίσω. Εάν νιώσετε ότι κολλάει και δεν κινείται ελεύθερα τότε υπάρχει πρόβλημα που πρέπει να λύσετε πριν προχωρήσουμε παρακάτω.


* link1.JPG (18.99 KB, 454x403 - εμφανίστηκε 242 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:33:18 μμ »

Συνδεση - Ρύθμιση

Όπως στα περισσότερα Heading Hold γυροσκόπια ο κοννέκτορας του 401 πρέπει να συνδεθεί στο κανάλι Rudder του δέκτη, (το κανάλι 4 στους περισσότερους δέκτες).
Ο κοννέκτορας που περισέυει (της ευαισθησίας) πρέπει να συνδεθεί σε ένα ελεύθερο κανάλι του δέκτη, (συνήθως το 5, ή σε άλλους δέκτες το 7,8, ή 9)
Εάν δεν είστε σίγουροι, τότε καλύτερα χρησιμοποιήσετε το κανάλι 5.
Ο κοννέκτορας της ευαισθησίας (Gain) έχει μόνο ένα καλώδιο και πρέπει να τον συνδέσετε με την σωστή φορά. Δηλαδή πρέπει να είναι παράλληλο με τα καλώδια παλμών των σέρβο, (Λευκό κίτρινο ή πορτοκαλί).
Ο κοννέκτορας του σέρβο της ουράς πρέπει να συνδεθεί στον θηλυκό κονέκτορα που βγάινει απο το γυροσκόπιο. Προσέξτε πάλι για την σωστή τοποθέτηση του.


* connection.JPG (41.98 KB, 769x290 - εμφανίστηκε 253 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:37:21 μμ »

Στα περισσότερα Heading Hold γυροσκόπια η ρύθμιση της ευαισθησίας πάνω απο το 50% σημαίνει ενεργοποίηση του κλειδώματος της ουράς ενώ κάτω απο το 50% σημαίνει απλή λειτουργία .
Ρυθμίστε την τηλεκατεύθυνση σας για H/H 75% ευαισθησία και για Rate ή Νορμάλ λειτουργία 25%.
Προσέξτε πως όσο μικρότερο είναι το ποσοστό στην ΝΟΡΜΑΛ λειτουργία τόσο μεγαλύτερη είναι η ευαισθησία του γυροσκοπίου σε αυτή.
Εάν όλα είναι εντάξει η ουρά πρέπει να μην κινείται αριστερά δεξιά κατά την αιώρηση (λόγω αυξημένης ευαισθησίας), αλλά πρέπει να σταθεροποιείται μετά από πιρουέτα

Για να σετάρει το γυροσκόπιο, πρίν συνδέσετε την μπαταρία θα πρέπει η τηλεκατεύθυνση να έχει ρυθμιστεί για H/H. Είναι πάντοτε καλύτερα να σετάρει το γυροσκόπιο σε λειτουργία H/H και μετά να γυρίζετε σε Νορμάλ εάν θέλετε.



* Sens1.JPG (7 KB, 200x369 - εμφανίστηκε 240 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:37:33 μμ »

Εάν το Led είναι μόνιμα αναμμένο σημαίνει ότι  το γυροσκόπιο έχει κλειδώσει σε H/H.
Μόλις συνδέσετε την μπαταρία αφήστε το ελικόπτερο χωρίς να το μετακινήσετε εώς ότου το led σταματήσει να αναβοσβήνει και μείνει σταθερό. Εάν δεν αφήσετε το γυροσκόπιο να σετάρει σωστά η ουρά κατα την αιώρηση θα ολισθένει
Πρωτού κάνετε οποιαδήποτε ρύθμιση στο γυροσκόπιο βεβαιοθείτε ότι όλα τα trim, και τα subtrim της τηλεκατεύθυνσης σας είναι μηδενισμένα, επίσης τα End points ή travel adjust πρέπει να έχουν τιμή 100%.


* led1.JPG (109.63 KB, 705x583 - εμφανίστηκε 236 φορές.)

* led2.JPG (9.72 KB, 400x288 - εμφανίστηκε 554409 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 16:55:33 μμ »

Μηχανική ρύθμιση της ουράς

Ρυθμίστε την τηλεκατεύθυνση σας για λειτουργία Νόρμαλ.
Ελέγξτε ότι η λειτουργία του γυροσκοπίου και του σέρβο ώς προς την κατεύθυνση είναι σωστή, δηλαδή όταν στρίβετε με το χέρι σας το ελικόπτερο αριστερόστροφα τότε τα φτεράκια της ουράς παίρνουν την σωστή κλίση. Εάν γίνεται ανάποδα η κίνηση αλάξτε θέση
στο διακοπτάκι Reverce επάνω στο γυροσκόπιο.


* Dir1.JPG (8.68 KB, 400x379 - εμφανίστηκε 238 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 17:06:59 μμ »

Απογειώστε και κρατήστε το ελικόπτερο σε χαμηλή αιώρηση. Πιθανότατα θα χρειαστεί για να κρατήσετε την ουρά σταθερή να κάνετε μικρές αριστερές  ή δεξιές κινήσεις στο στικ του ruder. Προσέξτε σε ποια κατεύθυνση πρέπει να κινήσετε το rudder για να μείνει σταθερό το ελικόπτερο και προσγειωθείτε.

Εάν το ελικόπτερο τείνει να κινηθεί αριστερόστροφα και εσείς πρέπει να διορθώσετε με δεξιά κίνηση του στικ του rudder τότε βιδώστε μια ολόκληρη στροφή το link του linkage rod ώστε να γίνει πιο κοντό. Αντίστροφα εάν το ελικόπτερο τείνει να κινηθεί δεξιόστροφα και εσείς πρέπει να διορθώσετε με αριστερή κίνηση του στικ του rudder τότε ξεβιδώστε μια ολόκληρη στροφή το link του linkage rod ώστε να γίνει πιο μακρύ.
Ρυθμίστε την θέση του σέρβο της ουράς επάνω στην μπούμα και δοκιμάστε να αιωρήσετε το ελικόπτερο, εάν η θέση του είναι σωστή τότε πρέπει να στέκεται χωρίς να πρέπει να διορθώσετε με κίνηση στο rudder.

Συνεχίστε τις δοκιμές και τις ρυθμίσεις έως ότου το ελικόπτερο αιωρείται χωρίς να χρειάζεται διορθώσεις από εσάς.
Εάν το rod που ενώνει το σέρβο με την ουρά είναι σταθερό και δεν μπορεί να μεταβληθεί τότε πρέπει να μετακινείτε σε κάθε δοκιμή το σέρβο επάνω στην μπούμα για να βρείτε την σωστή θέση.
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 17:14:34 μμ »

Ρύθμιση ορίων κίνησης του σέρβο

Σε αντίθεση με το GY-240 το GY-401 έχει την ικανότητα ρύθμισης των ορίων κίνησης του σέρβο, ώστε να μπορεί να εκμεταλλευτεί όλο το δυνατό εύρος κίνησης του μηχανικού τμήματος του ουραίου στροφείου.
Η ρύθμιση αυτή γίνεται επάνω στο γυροσκόπιο από το τριμεράκι “Limit”.


* limit1.JPG (8.35 KB, 400x430 - εμφανίστηκε 224 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 17:15:41 μμ »

Με την προηγούμενη ρύθμιση κάνατε το ελικόπτερο να αιωρείται σταθερά, τώρα πρέπει να ορίσετε τα όρια κίνησης του σέρβο ώστε το ουραίο να μπορεί να πάρει όλες τις δυνατές μοίρες του pitch του χωρίς να δημιουργείτε εμπλοκή.
Ρυθμίστε το Limit του γυροσκοπίου στο 100% και κρατείστε το στικ του rudder όλο δεξιά. Ρυθμίστε το τριμεράκι του Limit ώστε το τμήμα της ουράς που σύρεται επάνω στον άξονα περιστροφής του ουραίου να έρθει πολύ κοντά στην βάση της ουράς αλλά να μην κολλάει επάνω της. Κοιτάξτε τι νούμερο δείχνει η ρύθμιση του Limit στο γυροσκόπιο, το ιδανικό θα είναι να δείχνει 100%,  εάν δείχνει λιγότερο από 80% τότε πρέπει να αλλάξετε θέση στο ball που βρίσκεται επάνω στο χόρν του σέρβο και να το βάλετε πιο κοντά στον άξονα του.
Επαναλάβετέ την παραπάνω ρύθμιση μέχρι να φτάσετε κοντά στο 100%

Προσέξτε πως τα End of points ή travel Adjust που υπάρχουν στις τηλεκατευθύνσεις  χρησιμοποιούνται για να ελέγχουν την ταχύτητα διεξαγωγής της πιρουέτας και όχι για να περιορίσουν τα όρια κίνησης του σέρβο της ουράς. Εάν οι πιρουέτες σας φαίνονται πολύ γρήγορες μπορείτε να τις κάνετε πιο αργές βάζοντας μικρότερο ποσοστό στο  End of points ή travel Adjust.
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 17:20:16 μμ »

Υπάρχει άλλη μια ρύθμιση που αφορά το Delay, αυτή επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο θα σταθεροποιείται η ουρά μετά από πιρουέτα. Εάν χρησιμοποιείτε ψηφιακό σέρβο για την ουρά τότε προτείνεται να το ρυθμίσετε στο μηδέν.
Μετά την επιτυχημένη ρύθμιση των παραπάνω, αποσυνδέσετε την μπαταρία,
ρυθμίστε την τηλεκατεύθυνση σας για λειτουργία H/H και επανασυνδέστε την μπαταρία.
Αφήστε το γυροσκόπιο να σετάρει, βεβαιωθείτε ότι το led έμεινε σταθερά αναμμένο και δοκιμάστε αιώρηση.
Εάν όλα έγιναν σωστά το ελικόπτερο σας πρέπει να έχει τώρα ουρά σταθερή σαν “Βράχο”.


* Del1.JPG (9.18 KB, 350x413 - εμφανίστηκε 223 φορές.)
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 27, 2008, 17:22:32 μμ »

Σε περίπτωση που κάποια στιγμή παρατηρήσετε κάποια ολίσθηση, μην προσπαθήσετε να διορθώσετε με trim αλλά επαναλάβετε τις παραπάνω ρυθμίσεις.
Εάν παρόλα αυτά θέλετε να χρησιμοποιήσετε trim τότε συνδέστε μπαταρία, αφήστε να σετάρει το γυροσκόπιο σε H/H, όταν σταθεροποιηθεί το led γυρίστε σε Νόρμαλ κατάσταση και απογειώστε το ελικόπτερο.
Χρησιμοποιήστε το Rudder Trim για να σταθεροποιήσετε το ελικόπτερο και προσγειωθείτε.
Κάντε εναλλαγή στον διακόπτη της τηλεκατεύθυνσης από H/H με Νόρμαλ  τρεις φορές μέσα σε ένα το πολύ δευτερόλεπτο, και αφήστε τον διακόπτη στη θέση H/H.
Αυτή η διαδικασία κάνει reset, δηλαδή ορίζει σαν μηδενική θέση στο γυροσκόπιο την θέση εκείνη που είχε σταθεροποιηθεί το ελικόπτερο παρόλο που είχατε προσθέσει trim.

Παναγιώτης Πανταζόπουλος
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Peterpanta
Aeromodeller Hero Member
*******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1225

Πανταζόπουλος Παναγιώτης


« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 28, 2008, 11:26:51 πμ »

Διόρθωση

Μετά απο παρέμβαση και συμβουλή του φίλου Duke, πρέπει να αναφέρω ότι :

Στο Ρυθμίστε το Limit του γυροσκοπίου στο 100% και κρατείστε το στικ του rudder όλο δεξιά. Ρυθμίστε το τριμεράκι του Limit ώστε το τμήμα της ουράς που σύρεται επάνω στον άξονα περιστροφής του ουραίου να έρθει πολύ κοντά στην βάση της ουράς αλλά να μην κολλάει επάνω της

Εμπειρικά έχει αποδειχθεί ότι ειναι καλυτερα να χτυπαει και λιγο επανω στα "τερματα" χωρις να ανησυχειτε, Στον αερα δεν προκειται να τερματισει ποτε.

Ευχαριστώ πολύ τον Duke που με την παρέμβαση του αυτή βοήθησε το Θέμα ρύθμισης του GY-401 να γίνει σωστότερο.  Γειά
Καταγράφηκε

Spektrum DX-7 2,4GHz / Cessna 147 / Esky Lama V3 / Mini Titan E-325 / Mini Titan E-325 SE / Copter-X 450SE / Align T-Rex 500 SE / Proboat Shockwave 26 / HPI Sprint2Drift Sport / Himoto Buggy 4x4
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.178 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.