Αερομοντελιστής
Απρίλιος 26, 2018, 20:17:22 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Για κατέβασμα μοντέλων από την σχεδιοθήκη μας απαιτείται όνομα και κωδικό, το όνομα είναι hlsat και ο κωδικός coolvagmakis.
For downloading models from our library required username and password, username is hlsat and password coolvagmakis.
 
  Αρχική   Φόρουμ   Βοήθεια Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 26, 2018, 20:17:22 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης

Choose Language

 
Τελευταίες 15 φωνές:
Απρίλιος 08, 2018, 04:06:18 πμ
Χριστός Ανέστη!!!
Μάρτιος 26, 2018, 21:52:55 μμ
xamogelo
μέλη
Σύνολο μελών: 3757
Τελευταίο: Fugtust
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 142278
Σύνολο θεμάτων: 4916
Σε σύνδεση σήμερα: 144
Σε σύνδεση έως τώρα: 724
(Οκτώβριος 19, 2014, 13:10:22 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 109
Συνολικά: 112
Τελευταία Θέματα
από Markhelis
[Σήμερα στις 17:36:24]

από tsiou
[Απρίλιος 25, 2018, 09:50:39 πμ]

από Markhelis
[Απρίλιος 25, 2018, 01:03:39 πμ]

[Απρίλιος 24, 2018, 10:37:35 πμ]

από jony b
[Απρίλιος 23, 2018, 17:39:29 μμ]

από f450m lite
[Απρίλιος 23, 2018, 15:10:27 μμ]

[Απρίλιος 23, 2018, 08:59:25 πμ]

από makis
[Απρίλιος 22, 2018, 03:19:21 πμ]

[Απρίλιος 22, 2018, 02:04:03 πμ]

από CrazyPilot
[Απρίλιος 21, 2018, 20:10:08 μμ]
Στύλ Εμφάνισης

Σελίδες: [1] 2 3 4   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Great Planes Piper cub 40 ARF  (Αναγνώστηκε 11124 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 14:45:34 μμ »

Καλησπέρα φίλοι συνχομπίστες,
αρχές περίπου αυτού του μήνα, έγινα κάτοχος ενός πολύ όμορφου και ποιοτικά κατασκευαστικά μοντέλου, το Piper cub 40 της great planes. Το μοντέλο είναι σχεδόν έτοιμο και σκέφτηκα να ανεβάσω μερικές φωτός και κάποια σχόλια σχετικά με την κατασκευή του, έτσι όποιος έχει απορίες να τις λύσουμε!!! Λοιπόν μιας και ο Άγιος Βασίλης ήρθε νωρίτερα και μου έκανε ένα τέτοιο ωραίο δώρο, είπα κι εγώ να το εκμεταλλευτώ!!! Ορίστε λοιπόν το δώρο μου:  


* 06122011226-2.jpg (171.44 KB, 1421x513 - εμφανίστηκε 204 φορές.)

* j3pipercub.jpg (23.85 KB, 800x258 - εμφανίστηκε 144952 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 10, 2012, 20:51:04 μμ από coolvag » Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
KoSTaS-THeSS
Aeromodeller
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 875


« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 16:03:07 μμ »

Καλοπέταχτο το Piper Χάρη και καλές προσγειώσεις. PALAMAKIA
Καταπληκτικό μοντέλο. Θα ήθελα κάποια μέρα να το αποκτήσω και εγώ.
Δώσε πληροφορίες για τις προδιαγραφές και για το setup.
και φυσικά βίντεο.
Καταγράφηκε
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 19:08:41 μμ »

Λοιπόν οι προδιαγραφές του μοντέλου είναι οι παρακάτω:

Άνοιγμα φτερών: 81 in (2055 mm)
Πτερυγική επιφάνεια: 984 in² (63.5 dm²)
Βάρος: 8.5 lb (3860 g)
Πτερυγικός φόρτος : 19.9 oz/ft² (61 g/dm²)
Μήκος ατράκτου: 49 in (1245 mm)

Το μοντέλο προορίζεται να γίνει κάτι σαν bush plane οπότε λοιπόν έχουν παραγγελθεί και τα ακόλουθα αξεσουάρ:
1. Dubro ρόδες φουσκωτές 6'' δηλαδή 15,2εκ!!!
2. Dubro tailwhel με ελατήρια μέγεθος 40-90!
3. Σύστημα pull-pull για το rudder της sullivan
4. Συρματόσχοινα για την στερέωση του rudder με το elevator της hangar9, έτσι για πιό scale εμφάνιση! και

Τώρα κινητήρα θα τοποθετήσω έναν os max 55 ax δίχρονο με pitts mufler που υπάρχει και δουλεύει μια χαρά. Λόγω οικονομικών δυσχερειών θα θυσιάσω τον πολύ ωραίο και scale ήχο ενός τετράχρονου κινητήρα!! Τί να κάνουμε, πρέπει να κάνουμε και θυσίες, τώρα αργότερα θα δούμε πως θα πάμε κι αν αντέχει ακόμη η τσέπη μας χτυπάμε κι έναν κινητηράκο!!! Ηλεκτρονικά υπάρχουν από παλιότερα μοντέλα, θα χρησιμοποιηθούν 5 servo futaba S3001!!!


* !B9h!lpQ!Wk~$(KGrHqEOKpIEy+jC0SuoBM6C3dmljw~~0_12.JPG (13.41 KB, 279x400 - εμφανίστηκε 1125 φορές.)

* !B9q7Ym!!2k~$(KGrHqYOKpoEy+jC0D5BBM6cPEfy-Q~~0_12.JPG (22.15 KB, 450x450 - εμφανίστηκε 1109 φορές.)

* !CFU,75Q!mk~$(KGrHqJ,!iQE1NFm81wBBNUtPCYZPw~~0_12.JPG (17.02 KB, 360x440 - εμφανίστηκε 1121 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 19:09:27 μμ »

 δεν ξερω τιποτα


* $(KGrHqR,!igE6M5wILm(BOu+Hp6p7!~~60_12.JPG (6.91 KB, 434x188 - εμφανίστηκε 1118 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 19:14:47 μμ »

Μετά το ξεπακετάρισμα, άπλωμα και χαλβάδιασμα, με είχε πιάσει  κι ένας ψιλοπανικός τότε γιατί ήταν η πρώτη μου κατασκευή!!! Μπορείτε να δείτε και το πολύ όμορφο pitts muffler που αγοράστηκε από τον Στέλιο Κουτσό όπως και το μοντέλο φυσικά!


* 06122011229.jpg (168.07 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 184 φορές.)

* 06122011231.jpg (185.79 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 150 φορές.)

* 06122011232-1.jpg (137.19 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 160 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 19:16:31 μμ »

Καλοπέταχτο το Piper Χάρη και καλές προσγειώσεις. PALAMAKIA
Καταπληκτικό μοντέλο. Θα ήθελα κάποια μέρα να το αποκτήσω και εγώ.
Δώσε πληροφορίες για τις προδιαγραφές και για το setup.
και φυσικά βίντεο.

Ευχαριστώ φίλε Κώστα, σου εύχομαι λοιπόν κάποια στιγμή να γίνεις κάτοχος κι εσύ αυτού του καταπληκτικού μοντέλου!!!
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 19:18:12 μμ »

Πολύ προσεγμένη δουλειά από την great planes, όλα συσκευασμένα πολύ καλά και τακτοποιημένα!


* 07122011233.jpg (165.12 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 157 φορές.)

* 07122011234.jpg (173.4 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 197 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 21:22:01 μμ »

Το μόνο παράπονο απ' την great planes είναι ότι ήθελε λίγο σιδέρωμα το φτερό γιατί είχε αρκετές φουσκάλες!!! Ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση στο μοντέλο, είναι ότι η επικάλυψή του δεν είναι μονοκότ αλλά ένα είδος υφάσματος το οποίο είναι πολύ πιο ανθεκτικό απ' το μονοκότ!! Πολύ καλό υλικό


* 08122011235.jpg (157.66 KB, 950x712 - εμφανίστηκε 157 φορές.)

* 08122011236.jpg (118.87 KB, 712x950 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 21:26:56 μμ »

Το κεντρικό φτερό κολλήθηκε σχετικά εύκολα και επίσης ενισχύθηκε και το firewall με εποξική ρητίνη ώστε να μην απορροφάει λάδια απ' το καύσιμο. Στη συνέχεια μπήκαν οι μεντεσέδες στα ailerons και μετά με την σειρά τους τοποθετήθηκαν τα ailerons και κολλήθηκε το κομμάτι ξύλου που ενώνει τα 2 φτερά από πάνω για να περάσουν οι βίδες.


* 08122011240.jpg (157.61 KB, 1100x825 - εμφανίστηκε 162 φορές.)

* 08122011241.jpg (126.84 KB, 825x1100 - εμφανίστηκε 151 φορές.)

* 10122011242.jpg (143.09 KB, 1100x825 - εμφανίστηκε 171 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 21:29:32 μμ »

 ναι


* 10122011243.jpg (198.46 KB, 1069x1425 - εμφανίστηκε 156 φορές.)

* 10122011244.jpg (150.29 KB, 1100x825 - εμφανίστηκε 153 φορές.)

* 10122011245.jpg (174.46 KB, 1100x825 - εμφανίστηκε 197 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 21:34:49 μμ »

Επόμενο βήμα ήταν να κολληθεί το stabilizer και το fin και ελέγχθηκαν με λέιζερ αλφάδι για πιο σίγουρα και ήταν όλα ok!! Οπότε προχωρήσαμε παρακάτω, είμαστε έτοιμοι για να τοποθετήσουμε τα σέρβο στα φτερά τα οποία θα μπούνε σε ξεχωριστό κανάλι στον δέκτη, έτσι ώστε να μπορούμε να βάλουμε διαφορική κίνηση στα ailerons αλλά και να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σαν flaperon! Λοιπόν έτοιμες και οι προεκτάσεις μας για να τοποθετηθούν!!! Σε όλες τις κολλήσεις χρησιμοποιείται 24άωρη εποξική για καλύτερα αποτελέσματα!!!


* 12122011250.jpg (156.98 KB, 1425x1069 - εμφανίστηκε 162 φορές.)

* 12122011251.jpg (178.33 KB, 1425x1069 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

* 12122011248.jpg (178.29 KB, 1425x1069 - εμφανίστηκε 182 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
orck
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 342


« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 22:13:35 μμ »

Δυο ερωτησεις.
Πραγματικα εβαλες 24ωρη εποξικη; Μηπως λες για την 30λεπτη που πολυμεριζεται πληρως μεσα σε 24ωρες;
Θα ηθελα φωτογραφια απο το laser αλφαδι και την χρηση του. Ακουγεται ενδιαφερον.

Καταγράφηκε
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 29, 2011, 23:35:23 μμ »

Δυο ερωτησεις.
Πραγματικα εβαλες 24ωρη εποξικη; Μηπως λες για την 30λεπτη που πολυμεριζεται πληρως μεσα σε 24ωρες;
Θα ηθελα φωτογραφια απο το laser αλφαδι και την χρηση του. Ακουγεται ενδιαφερον.



Καλησπέρα φίλε μου, όχι έβαλα 24άωρη εποξική κι όχι 30λεπτη, φωτογραφία δεν έχω τώρα εδώ αλλά θα βγάλω και θα ανεβάσω απ' το αλφάδι. Είναι πολύ εξυπηρετικό γιατί σου δίνει 1 οριζόντια και μία κάθετη λέιζερ δέσμη και μπορείς να φέρεις την ευθεία εκεί που θέλεις!!!
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
grgasp
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


Hpi Savage x 4,6 με Lrp 30 spec 2.


« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 30, 2011, 09:21:28 πμ »

Μπραβοοοοοο καλοριζηκοο και καλοπαιταχτο.
Καταγράφηκε
har28
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 225



« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 30, 2011, 10:25:17 πμ »

Επόμενο βήμα ήταν να βιδωθούν τα horns στα ailerons και τα σέρβο των φτερών στη θέση τους!! Κόπηκαν οι ντίζες αφού μετρήθηκαν λεπτομερώς και τοποθετήθηκαν μεταλλικά clevises στα horns έτσι για να έχουμε ήσυχο το κεφαλάκι μας! Επίσης τοποθετήθηκαν τα blind nuts στο firewall για την βάση και στην συνέχεια με την σειρά της τοποθετήθηκε και η βάση του κινητήρα! Αφού βιδώθηκε και ο κινητήρας πήρα κι ένα πρόχειρο σχέδιο για την κοπή του cowl! Βέβαια θα ξαναμελετηθεί και θα ξαναμετρηθεί για να είμαστε σίγουροι!!


* 15122011262.jpg (82.78 KB, 1141x856 - εμφανίστηκε 158 φορές.)

* 15122011261.jpg (86.31 KB, 1056x792 - εμφανίστηκε 140 φορές.)

* 15122011260.jpg (89.48 KB, 1425x1069 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
Σελίδες: [1] 2 3 4   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.